چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام مقصود علی دومکی دبیر مجلس وحدت مسلمین ایالت سند

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین مقصود علی دومکی گفت: سردار قاسم سلیمانی قهرمان امت اسلامی است. وی به همراه همرزمان خود، سازمانی تروریستی مانند داعش را شکست داد و اهداف شیطانی آمریکا و اسرائیل را خنثی کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبر گزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام والمسلمین مقصود علی دومکی سخنگوی مرکزی مجلس وحدت مسلمین پاکستان در مراسمی گفت: سردار قاسم سلیمانی قهرمان امت اسلامی است. وی به همراه همرزمان خود، سازمانی تروریستی مانند داعش را شکست داد و اهداف شیطانی آمریکا و اسرائیل را خنثی کرد.

وی گفت: جنبش مقاومتی که توسط سردار قاسم سلیمانی تشکیل شده است با شهادت وی به مکتبی تبدیل شده است که منجر به حذف کامل امپریالیسم آمریکا از منطقه و نابودی کامل اسرائیل غاصب خواهد شد.

وی گفت: در کنار ابو مهدی المهندس فرمانده بزرگ مجاهد عراق، و سربازان حشدالشعبی، شهید سردار قاسم سلیمانی تروریست های امپریالیست را در عراق شکست داد، بنابراین ایالات متحده و پیروان آن از ژنرال قاسم سلیمانی ترسیدند. آنها در تاریکی شب به یک ژنرال شجاع حمله کردند و وی را به شهادت رساندند.

وی خواستار ادای احترام کل مسلمانان جهان به خدمات و مبارزات سردار قاسم سلیمانی شد و گفت: این مرد بزرگ نه فقط قهرمان اسلامی است بلکه پیشگام وحدت امت، حامی مظلوم و نماد ترس ظالمان بود.

وی افزود: روشی که کشورهای عربی برای خشنودی ایالات متحده در پیش گرفته اند و اسرائیل غاصب را به رسمیت می شناسند، معادل خیانت به امت اسلامی است. جهان اسلام امروز هم به یک مجاهد شجاع مانند سردار قاسم سلیمانی برای اتحاد مسلمانان شیعه سنی و خنثی سازی اهداف تهاجمی قدرت های ضد اسلامی امپریالیستی نیاز دارد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha