دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
علامہ راجہ ناصر عباس جعفری

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین راجا ناصر عباس جعفری گفت: برای رهایی از شر مستکبران جهان باید از شجاعت ها و رشادت های امام خمینی الگو گیری کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین راجا ناصر عباس جعفری، رئیس مرکزی مجلس وحدت مسلمین پاکستان به مناسبت سالگرد حضرت امام خمینی، وی را مشعل راه دانست و گفت: برای رهایی از شر مستکبران جهان باید از شجاعت ها و رشادت های امام خمینی الگو گیری کرد. حضرت امام، سپر محکمی در مقابل نیات شوم ضد اسلامی قدرت های امپریالیستی بود.

وی با اشاره به حرکات شرورانه اخیر آمریکا تاکید کرد: آمریکا بدترین فریبکار است، ایالات متحده و متحدانش می‌خواهند با ایجاد تفرقه بین مسلمانان، رژیم صهیونیستی به رسمیت شناخته شود. ما تحت هیچ شرایطی این اقدام را تحمل نخواهیم کرد.

رئیس مرکزی مجلس وحدت مسلمین پاکستان،خطاب به حاکمان اسلامی گفت: صلاح بشریت و مردم در این است که حاکمان مسلمان به وابستگی خود به آمریکا پایان دهند. اتحاد مسلمانان سلاح واقعی در برابر توطئه های ضداستعماری است. هر میهن پرستی وظیفه دارد که نقش خود را در آگاهی مسلمانان برای پاسداری از آزادی، ایفا کند.

وی گفت: تصمیمات استعماری به ما تحمیل می شود، ما ملتی آزاد و آگاه هستیم، آزاد زندگی خواهیم کرد و آزاد خواهیم مرد. اما هیچ وقت بردگی آمریکا را نخواهیم پذیرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha