سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
عارف حسین الجانی

حوزه/ سازمان دانشجویان امامیه پاکستان به مناسبت اولین سالگرد مجاهد بزرگ سردار شهید قاسم سلیمانی از یکم تا هفتم ژانویه را هفته «ترویج نقش شهید سردار» عنوان کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبر گزاری «حوزه» سازمان دانشجویان امامیه پاکستان به مناسبت اولین سالگرد مجاهد بزرگ سردار شهید قاسم سلیمانی از یکم تا هفتم ژانویه را هفته «ترویج نقش شهید سردار» عنوان کرد.

عارف حسین الجانی رئیس مرکزی سازمان دانشجویان امامیه پاکستان، ضمن ادای احترام به شهید گفت: شهادت شهید قاسم سلیمانی ضرر بزرگی برای ملت اسلامی به وجود آورد و خلا ای ایجاد کرد که هرگز پر نخواهد شد. استعمار جهانی ترسو تلاش نا موفقیتی کرد که صدای مبارزان آزادی را خفه کند و همیشه یک عنصر توطئه آمیز علیه آزادی و آزادی بیان داشته است.

عارف حسین الجانی در ادامه گفت: شهید حاج سردار با آزادسازی جهان بشریت از دست داعش لطف بزرگی به بشریت کرده است، اگر او کمر داعش را نمی شکست، می توانست برای همه جهان خطربزرگی باشد.

وی در ادامه افزود: فاجعه بغداد در ۳ ژانویه چیزی از روز رستاخیز کمتر نبود و این روز در دنیا به یادگار خواهد ماند.ما به شهدای بغداد عهد می بندیم که پیروان شهید سردار هرگز دست از استعمار ستیزی نخواهند کشید.

رئیس مرکزی این سازمان با اشاره به ترور شهید فخری زاده تاکید کرد: در آغاز سال جاری، تروریست جهانی ایالات متحده آمریکا، دشمن جهان اسلام، فصل تاریک دیگری را در تاریخ ظلم و ستم اضافه کرد. دشمنان اسلام باید بدانند که مجاهدین و دوستداران دین خدا و عاشقان امام حسین (ع) از به شهادت رسیدن در راه خدا نمی ترسند و همیشه در میدان در برابر مستکبران جهان استوار خواهند ایستاد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha