جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله موسوی جزایری

حوزه/ آیت‌الله موسوی جزایری، از تلاش‌های جهادی صورت گرفته در منطقه منبع آب تقدیر کرد و گفت: میخواهیم مساجد را به سنگری برای محرومیت‌زدایی تبدیل کنیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، در بازدید از قرارگاه فرماندهی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی استان خوزستان واقع در منطقه منبع آب اهواز، از حرکت‌های جهادی  صورت گرفته در این منطقه تقدیر کردند.

در این دیدار سرهنگ عبدالرضا حاجتی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان، ضمن تقدیر از حمایت‌های آیت‌الله موسوی جزایری، به ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در منطقه منبع آب اهواز پرداخت و اظهارداشت: «تعمیر۱۵۰ خانه محرومین منطقه»، «اهدای بخاری و آبگرمکن»، «توزیع ۴ هزار بسته غذایی»، «توزیع دستگاه‌های دیجیتال»، «اهدای جهیزیه»، «دستگیری سارقان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر منطقه»، «ویزیت رایگان بیماران منطقه و عمل رایگان آن‌ها» و... برخی از اقدامات قرارگاه فرماندهی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی استان خوزستان بوده که با کمک استانداری، شرکت فولاد خوزستان، شرکت توسعه نیشکر و شهرداری اهواز و باهمت گروه جهادی انصارالحجة در منطقه منبع آب به انجام رسیده است.

 در ادامه آیت‌الله موسوی جزایری، ضمن قدردانی از اقدامات جهادی صورت گرفته اظهارداشت: اقدامات سپاه پاسداران و سازمان‌ها و گروه جهادی کمک‌کننده در این طرح در راستای محرومیت‌زدایی بسیار روحیه‌بخش است و بنده از همه عزیزانی که همکاری کردند تشکر می‌کنم.

وی از آمادگی حوزه علمیه خوزستان برای کمک‌رسانی به محرومین خبر داد و گفت: طلاب جهادی خوزستان فعالیت‌های گسترده‌ای در عرصه‌های سیل‌، کرونا و... انجام داده‌ و هم‌اکنون نیز بنده و حوزه علمیه خوزستان آمادگی‌مان را جهت کمک در این طرح اعلام می‌کنیم.

آیت‌الله موسوی جزایری، در پایان گفت: ازجمله برنامه‌ها و طرح‌هایی که دنبال می‌کردیم این بود که مسجد هر محله سنگری باشد برای امر کمک‌رسانی؛ که در برخی محله‌ها اجرایی و نتایج خوبی هم حاصل شد و إن‌شاءالله با تقویت این طرح می‌توانیم کمک‌های بیشتری در راستای محرومیت‌زدایی انجام دهیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha