شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ایرجی

حوزه/ روزنامه نگار و کارشناس مسایل اجتماعی گفت: بکوشیم شهید حاج قاسم سلیمانی را به شکلی باورپذیر و غیرکلیشه ای به آحاد جامعه به خصوص نسل جوان معرفی کرده و ویژگی‌های شخصیتی ایشان را تبیین نماییم.

زهرا ایرجی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه،با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: حقیقت آن است که بسیاری از کسانی که از حاج قاسم شناخت چندانی ندارند، نمی دانند که ایشان چه خدمات کم نظیر و بلکه بی نظیری به ایران و اسلام و مردم ما داشته و حال آن که باید این ها را به شکل صحیح و به دور از نگاه کلیشه ای به آحاد جامعه معرفی کنیم.

وی افزود: متاسفانه هنوز عده ای در جامعه در رابطه با شناخت حاج قاسم و شهدای جبهه مقاومت، تحت تاثیر القائات دروغین رسانه های خارجی هستند و این مساله باید به درستی برای آن ها از طریق ابزار هنر و رسانه تبیین شود که شهید سلیمانی برای ایران و مردم ما چه کرده است.

خبرنگار سرویس اجتماعی خبرگزاری ایکنا همچنین گفت: علاوه بر خدمات ماندگار شهید سلیمانی در طول هشت سال دفاع مقدس، به راستی اگر رشادت و هوشمندی و ایستادگی ایشان در سال های بعد از دفاع مقدس در مقابل جریان هایی چون طالبان و داعش و ... نبود، معلوم نبود چه بلایی بر سر کشور و جامعه ما وارد می شد و از این رو از حیث حفظ و تقویت امنیت نقش ایشان بسیار برجسته و پررنگ بوده است.

وی بیان داشت: به عنوان مثال در جریان قدرت گرفتن داعش اگر مقاومت و تدبیر و فرماندهی حاج قاسم و یارانش نبود و بغداد سقوط می کرد، ما مرزهای طولانی با داعش پیدا می کردیم و طبعاً گرفتاری ها و مشکلات بسیار زیاد می شد، ضمن آن که وحشت فراوانی بر جامعه ما از بابت خطر جدی داعش وارد می آمد.

ایرجی خاطرنشان کرد: در واقع آن چه مهم است این که ما باید با استفاده صحیح از ابزار هنر و رسانه، رشادت ها و نقش کلیدی حاج قاسم و رزمندگان و شهدای جبهه مقاومت را برای جامعه به درستی تبیین کنیم و نگذاریم که دشمن در روایت رسانه ای قضایای سال های اخیر، با ترفندهای گوناگون، مخاطب را فریب داده و جریان مورد نظر خویش را به پیش ببرد.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha