جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
همایش بین المللی نقش عقلانیت و همگرایی

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران گلستان اعلام کرد: همایش بین المللی «نقش عقلانیت و همگرائی مسلمانان در شکل گیری تمدن نوین اسلامی» در گرگان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گرگان، خانم صدیقه بهرامی اعلام کرد: مدیریت حوزه علمیه خواهران استان گلستان در نظر دارد با مشارکت جامعة المصطفی (ص) واحد گرگان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در تحقق گام دوم انقلاب، همایش بین المللی با عنوان «نقش عقلانیت و همگرائی مسلمانان در شکل گیری تمدن نوین اسلامی» را برگزار کند.

وی ادامه داد: به منظور تبیین اصول و مبانی دینی تمدن نوین اسلامی و برجسته سازی نقش عقلانیت و همگرایی مسلمانان در پی ریزی تمدن نوین اسلامی با نظرداشت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی این همایش بین المللی برگزار می شود. 

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران گلستان با بیان اینکه بیش از ۱۰ نهاد در این همایش مشارکت دارند، توضیح داد: علاقه­ مندان می­ توانند با مراجعه به آدرس http://hamayesh.miu.ac.ir/civilization/fa ضمن آشنایی با شیوه نامه تدوین مقاله، آثار خود را به دبیرخانه همایش به نشانی اعلام شده، ارسال نمایند.

بهرامی، آخرین مهلت ارسال چکیده را ۱۵ دی ماه و مهلت ارسال مقالات را ۱۵بهمن ماه ۱۳۹۹ اعلام کرد و افزود: از مهمترین امتیازات این همایش انتشار مقالات برگزیده در نشریات علمی-پژوهشی و بهره مندی مقالات از امتیاز ثبت همایش در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) و تقدیر شایسته از مقالات برتر است.

وی با دعوت از طلاب خواهر استان جهت شرکت در فراخوان این همایش بین المللی و ارائه آثار خود، ادامه داد: همایش ۲۰ اسفند ۹۹ در جامعة المصطفی العالمیه واحد گرگان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha