چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
آیت الله مصباح یزدی

حوزه/ یکی از اعضای کادر درمانی آیت الله مصباح یزدی گفت: ایشان برای رسیدگی بیشتر در بیمارستان بستری شده و بر خلاف شایعات وضعیت جسمی آیت الله مصباح وخیم نیست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، آیت الله مصباح یزدی، چند روزی است که براساس توصیه کادر پزشکی، برای ادامه درمان در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده اند.

محمدی، عضو کادر درمانی آیت الله مصباح یزدی درباره وضعیت جسمی ایشان گفت: آیت الله مصباح یزدی برای رسیدگی بیشتر در بیمارستان بستری شده و بر خلاف شایعات وضعیت ایشان وخیم نیست.

وی تصریح کرد: ما فقط برای تحت نظر بودن و تسریع در روند درمان، آیت الله مصباح را بستری کرده‌ایم.

عضو کادر درمانی آیت الله مصباح یزدی همچنین از مردم خواست دعا کنند و ان شاءالله با دعای مومنان ایشان بهبود یابد و زودتر به منزل بازگردد.

توضیحات دفتر آیت الله مصباح یزدی

 دفتر آیت الله مصباح یزدی هم با صدور اطلاعیه ای اعلام کرده بود که «بیماری ایشان صرفا همان بیماری مربوط به دستگاه گوارش است که اخیرا شدت پیدا کرده و تست اخیر کرونای ایشان منفی بوده است.

همچنین باتوجه به شایعاتی که در فضای رسانه ای موجود است، مجددا تاکید می کنیم که تنها منبع معتبر و موثق برای اخبار مربوط به آیت الله مصباح یزدی پایگاه های اطلاع رسانی رسمی ایشان به نشانی MESBAHYAZDI.IR است.

از آحاد مردم و ارادتمندان به ایشان خواستاریم با تضرع به درگاه خداوند متعال و توسل به حضرات معصومین (علیهم السلام) برای شفای عاجل و کامل ایشان دعا بفرمایند».

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha