جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
لطفی کمیته امداد بوشهر

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از توافقات اولیه جهت اجرای ۱۱۳ طرح اشتغال برای مددجویان تحت حمایت از طریق بنیاد برکت خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، احمد لطفی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با عنایت به هماهنگی‌ بعمل آمده با بنیاد برکت در چارچوب هم افزایی منابع و امکانات جهت توسعه اشتغال گروه‌های هدف این نهاد، توافق شد در سال جاری تعداد ۱۱۳ طرح اشتغال با محوریت مددجویان امداد در شهرستان‌های هدف آن بنیاد به صورت مشترک اجرا شود.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به اینکه با هماهنگی و توافق با بنیاد برکت در نظر است طرح های اشتغالزایی با محوریت مشاغل خرد و خانگی برای مددجویان کمیته امداد صورت گیرد، افزود: فعلا مناطق  مورد هدف برخی از روستاهای شهرستانهای بخش مرکزی تنگستان، دشتستان،دیلم و دیر می باشد.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال ۹۹ به نام «جهش تولید» از سوی رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: اشتغال کمیته امداد در سال جاری با الگوی اسلامی‏‏‏ ‏- ایرانی به منظور رفع بیکاری در کشور، سرلوحه اقدامات این نهاد قرار گرفته است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر عنوان کرد: شناسایی و پذیرش مددجویان واجد شرایط و نظارت‌های مستمر بر طرح های اشتغال بنیاد برکت برای ایجاد اشتغال پایدار در مناطق محروم و روستایی از تعهدات این نهاد در این تعامل دو سویی است.

لطفی خاطر نشان کرد: طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت علاوه بر ایجاد فرصت‌های کسب وکار و توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی مناطق محروم، رونق تولید را نیز برای نیازمندان به دنبال دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha