جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ مراسم همایش تجلی بصیرت در آئینه پژوهش

حوزه/ حجت الاسلام متین گفت: دشمن بر روی تربیت نیرو در حوزه های علمیه سرمایه گذاری کرده و امروز به جایی رسیده کسی که نان و نمک حوزه را خورده و دم از امام زمان(عج) می زد، تروریست ها و حامیانشان را شهید می خواند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام علی متین، امروز در همایش" تجلی بصیرت در آئینه پژوهش " که در مصلای امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد، با تسلیت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار سلیمانی، اظهار داشت: در قاموس قرآن کریم خداوند متعال در جایی به اعتباری انسان را بشر و نیازهایش را غذا و طعام و در آیات دیگر به اعتباری انسان عنوان و نیازش را علم و فهم و بصیرت بیان می کند.

وی با بیان این که باید نیازهای مادی بشر در علوم مربوط به ابدان و معنوی آن در حوزه های علمیه و دانشگاه های ادیان بررسی شود، اضافه کرد: دیگر نهادها نمی توانند در این حوزه سخن بگویند و اگر علوم انسانی هم خود را از علوم غربی تبرئه نکند حق سخن گفتن در مورد اشرف مخلوقات را ندارد و حوزه های علمیه که پرچمدار آیات و روایات هستند باید نظر بدهد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی با بیان این که تجلی اسلام نبوی در انقلاب اسلامی است، گفت: باید مراقب انقلاب اسلامی باشیم تا محل تربیت انسان خدشه دار نشود.

وی افزود: عمارهای انقلاب پشت سر رهبر معظم انقلاب را خالی نکنند و نباید اجازه داد رهبری به تنهایی به میدان برود.

حجت الاسلام متین تصریح کرد: مقام معظم رهبری دقیقا به این نکته اشاره می کند که دشمن می داند مرجعیت دینی موجب پیروزی انقلاب بود، لذا دشمن به دنبال این است که مرجع سازی کند.

وی ادامه داد: باید مراقب باشبم طلاب، روحانیون، و اساتید حوزه در خط انقلابی گری باقی بمانند، چرا که دشمن بر روی تربیت نیرو در حوزه های علمیه سرمایه گذاری کرده و امروز به جایی رسیده کسی که نان و نمک حوزه را خورده و دم از امام زمان(عج) می زد، تروریست ها و حامیانشان را شهید می خواند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی با اشاره به این که عالم منحرف می تواند یک جامعه را به گمراهی بکشد، تاکید کرد: متاسفانه فردی که مردم پای منبر او دعاهای کمیل می خواندند، امروز موجب خشنودی دشمن می شود.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha