پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
خیریه کمک مسلمان بریتانیا ۳۵ هزار وعده غذایی به نیازمندان می‌دهد

حوزه/  خیریه اسلامی «کمک مسلمان» با سی و پنج سال سابقه در فعالیت های خیریه، امسال در بزرگداشت اش، قصد دارد ۳۵ هزار پرس غذایی را در زمستان امسال میان نیازمندان در لندن توزیع کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam، با سی و پنج سال فعالیت، خیریه اسلامی «کمک مسلمان» در بریتانیا، ۳۵ هزار پرس غذایی به نیازمندان می‌دهد.

یک موسسه خیریه معتبر مسلمان بریتانیایی با نام «کمک مسلمان» اعلام کرد که به منظور بزرگداشت ۳۵ سال فعالیت خود را در امور خیریه ۳۵۰۰۰ پرس غذایی را در زمستان امسال در لندن ارائه می‌دهد.

به گزارش لندن نیوز آنلاین، تا پایان این ماه، این موسسه خیریه با هماهنگی بنیاد اجتماعی میل وال، تقریباً ۱۵ تن غذا تحویل می‌دهد.

کمک مسلمان همچنین با دیگر خیریه‌های مستقر در لندن از جمله «د آتریوم» ، «مسجد کن هال» و همچنین پروژه «فلیکس» همکاری می‌کند.

کاشف شبیر مدیر عامل خیریه کمک مسلمان گفت: بیش از ۳۵ سال است که کمک مسلمان متعهد به رساندن دست یاری در سرتاسر جهان شده است. ، اکنون نیز مشکلاتی را که مردم در اینجا در انگلیس به دلیل همه گیری کرونا در کشور با آن روبرو شده‌اند، تشخیص داده و ما سخت تلاش می‌کنیم تا از جوامع شکننده و آسیب پذیر در این بحران  حمایت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: از طریق این ابتکار ، ما به هزاران نفر در انگلیس خواهیم رسید و اطمینان حاصل خواهیم کرد که آن‌ها بتوانند سر سفره فرزندان‌شان غذا بگذارند.

شبیر در ادامه افزود: آنچه این پروژه را حتی بهتر می‌کند این است که غذا از یک منبع پایدار تهیه می‌شود و از مقدار زیادی مواد غذایی مازاد موجود استفاده می‌کند ، تا اطمینان حاصل شود که مردم زمستان امسال به وعده‌های غذایی تازه و مقوی دسترسی دارند.

گفتنی است کمک مسلمان در سال ۱۹۸۵ راه اندازی شد و به بحران‌های انسانی زیادی به ویژه در آفریقا کمک‌رسانی کرده است.

این نهاد به عنوان یک سازمان غیردولتی بین‌المللی مبتنی بر دین، از میراث غنی فعالیت‌های اجتماعی و همکاری با جوامع مختلف برای بهبود زندگی افراد نیازمند بهره می‌برد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha