سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
فرهاد عابدی

حوزه / مسئول معیشت و توانمندسازی مرکز خدمات حوزه‌ علمیه استان آذربایجان شرقی از تولید ۹ مستند تلویزیونی از زندگی معمرین و طلاب استان با همکاری صدا و سیما خبر داد.

حجت الاسلام فرهاد عابدی، مسئول معیشت و توانمندسازی مرکز خدمات استان آذربایحان شرقی در گفت وگو با خبرگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، از تولید ۹ مستند تلویزیونی با عنوان " وحی خادم لری"  از زندگی طلاب و روحانیون استان  با همکاری صدا وسیما خبر داد.

وی ادامه داد: از مستندهای تولید شده می‌توان به شرح حال زندگی اساتید فقیدی همچون حجج اسلام میرزا کامران و ابوالحسن شریعت اشاره کرد و همچنین تهیه مستند از زندگی طلابی که علاوه بر فعالیت‌های موفق تبلیغی، در امور اجتماعی و معیشتی نیز موفق بوده‌اند که در این میان می توان به شرح زندگی حجت الاسلام صفر زاده اشاره کرد که علاوه بر فعالیت تبلیغی خود در روستای گرده سنگ شهرستان اهر، به‌عنوان باغدار نمونه کشوری و فعالیت آبخیزداری استان نیز تقدیر شده است.  

وی در ادامه به پیگیری برای تولید و ساخت مستند زندگی تعدادی دیگر از علما و روحانیون استان اشاره کرد و افزود: این امر مورد توافق صدا و سیما قرار گرفته است و پس از انجام مراحل تولید از شبکه استانی پخش خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha