پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سردار قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس

حوزه/ برنامه این هفته «ایران امروز»(Iran Today) در شبکه پرس تی وی به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، نقش و تاثیر وی از زمان فرماندهی در جنگ تحمیلی تا خنثی سازی نقشه های آمریکا را مورد گفت و گو قرار می دهد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، به تهیه کنندگی ساتراپ شجاعی با اشاره به شخصیت سردار سلیمانی به عنوان نمونه اصیل «مقاومت» به واکاوی ابعاد مختلف حضور وی در جبهه مبارزه با داعش از جمله حضور در خط مقدم در کنار رزمندگان عراقی و سوری، فرماندهی منظم و دقیق در مبارزه با داعش، همکاری خوب و هماهنگ با فرماندهان عراقی، سوری و روسی در مبارزه با داعش و برملا کردن نقشه های آمریکا در انتقال نیروهای داعشی به مناطق عملیاتی با شناسایی خطوط مقدم می پردازد.

در این برنامه همچنین با نگاهی به انسان دوستی و صفات اخلاقی برجسته شهید سلیمانی در برخورد با مردم ایران و منطقه و سرسختی او در برابر آمریکا درخصوص خدمات حاج قاسم سلیمانی در امور داخلی ایران مانند حضور در مناطق سیل زده، روابط خوب با همه رزمندگان و جلوگیری از شکل گیری رئیس و مرئوسی و در نهایت محبوبیت گسترده وی نزد مردم منطقه بحث و تبادل نظر صورت خواهد گرفت.

نگاهی به مراسم باشکوه تشییع سردار سلیمانی و بازتاب آن در رسانه های جهان، بررسی اهداف آمریکا از حذف وی با اقدام تروریستی در خاک عراق و وعده انتقام سخت از بانیان این اقدام غیرانسانی از دیگر محورهای این برنامه است که با حضور محمدکاظم انبارلویی سردبیر روزنامه رسالت، سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران و حسین کنعانی مقدم کارشناس سیاسی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

«ایران امروز» و اجرای لیلا فرامرزی ساعت ۰۰:۰۵ بامداد چهارشنبه ۱۰ دی ماه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه چهارشنبه در سه نوبت در ساعات ۰۵:۰۰، ۱۲:۰۰ و ۱۶:۰۰ و پنجشنبه در دو نوبت در ساعات ۰۷:۰۰ و ۱۹:۰۰ و جمعه ساعت ۱۶:۰۰ روی آنتن خواهد رفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha