پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ افتتاح خانه سرود بسیج استان یزد

حوزه/ دفتر نماینده ولی فقیه در فارس نخستین مجموعه ای در میان دفاتر کشور بود که پایگاه پایگاه بسیج در آن راه اندازی شده است.

حجت الاسلام سید محمد متولی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به راه اندازی پایگاه مقاومت ولی امر دفتر نماینده ولی فقیه در فارس اظهار کرد: دفتر نماینده ولی فقیه در فارس نخستین مجموعه ای در میان دفاتر کشور بود که پایگاه پایگاه بسیج در آن راه اندازی شده است.

فرمانده پایگاه ولی امر دفتر نهاد نماینده ولی فقیه در فارس نیز به برنامه های این پایگاه اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به اینکه در ایام دهه بصیرت به سر می بریم و شیوع کرونا مانع از راهپیمایی این مناسبت شد، تصمیم گرفتیم نشست بصیرتی با حضور نماینده ولی فقیه در فارس و فرمانده سپاه فجر استان برگزار کنیم.

وی همچنین به چرایی راه اندازی پایگاه مقاومت در دفتر نماینده ولی فقیه پرداخت و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بسیج به صورت جهادی حلال بسیاری از مشکلات است به همین دلیل اقدام به راه اندازی این پایگاه کردیم.

حجت الاسلام متولی مطرح کرد: پایگاه مقاومت ولی امر جزو بسیج قشر محلات است، به این دلیل اقشار مختلف می توانند عضو آن شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha