پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
خاموشی

حوزه/ در دیدار رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با نماینده ولی فقیه در استان همدان بر احیای اوقاف مرتبط با حوزه های علمیه تاکید شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، امروز با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان با وی به بحث و تبادل نظر پرداخت.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط سازمان در راستای حفظ موقوفات، بر حمایت‌های این سازمان از حوزه های علمیه در سراسر کشور تاکید کرد.

حجت الاسلام والملسمین حبیب الله شعبانی نیز به برخی مشکلات مربوط به وقف در استان اشاره کرد و گفت:  سازمان اوقاف و امور خیریه کشور باید نسبت به احیای اوقاف مرتبط با حوزه‌های علمیه توجه جدی داشته باشد و در کنار آن نیز می‌توان به آشنایی و ترویج این سنت حسنه در کشور به صورت تخصصی بپردازد.

گفتنی است در این دیدار حجت الاسلام محققی امام جمعه لالجین نیز به تشریح مشکلات وقف در منطقه خود پرداخت و از رییس سازمان اوقاف کشور خواست تا برای رفع مشکلات وقف موجود در این شهرستان اقدامی جدی انجام شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha