پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام علی خادمی

حوزه/ حجت‌الاسلام خادمی با بیان اینکه بیانیه‌های سران فتنه در طول هشت ماه، گویی از زبان منافقین صادر می‌شد، گفت: سران فتنه در بیانیه‌های خود مردم را به شورش، ایستادگی در مقابل ولایت، تخریب اموال بیت‌المال و جنایات بی‌شمار دعوت می‌کردند و این‌ها گناه کوچکی که نیست که عده‌ای مدام با جنجال‌آفرینی در پی تطهیر چهره فتنه گران هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در مراسم گرامیداشت دهه بصیرت، به موضوع فتنه ۸۸ پرداخت و ضمن پاسداشت یاد و خاطره ۲۲ شهیدی که از ۲۳ خرداد الی نهم دی‌ماه سال ۸۸ به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، گفت: بسیجیان، دلسوزان نظام، نیروهای انتظامی و تمام دلسوزان نظام در طول هشت ماه فتنه خون‌دل‌ها خوردند و صبوری کردند تا فتنه را خوابانده و آرامش و امنیت را به کشور بازگرداندند.

وی اظهار کرد: اگر مردم عصر امیرالمؤمنین علی (ع) بصیرت ملت ما را داشتند شاید حوادثی چون خانه‌نشینی ایشان، شهادت حضرت زهرا (س) و شهادت ائمه (ع) و واقعه کربلا اتفاق نمی‌افتاد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، تبعیت از هوای نفس، جاه‌طلبی، خودخواهی و دنیاطلبی را از آفت‌های بصیرت برشمرد و گفت: عده‌ای در پی خودبزرگ‌بینی‌ها و جاه‌طلبی‌ها بذر فتنه را کاشتند و قبل از پایان انتخابات بر طبل تقلب و فتنه‌انگیزی کوبیدند و صدمات جبران‌ناپذیری را بر کشور وارد کردند.

وی با اشاره به حضور ۴۰ میلیونی مردم در انتخابات ۸۸ گفت: حضور چشمگیر مردم در این انتخابات باید پشتوانه‌ای برای کشور و نظام می‌بود که پس از گذشت سه دهه از عمر انقلاب مردم به ارزش‌های نظام و انقلاب رأی دادند و مردمی‌ترین و شفاف‌ترین انتخابات دنیا را به نمایش می‌گذاشتند، اما جاه‌طلبی و دنیاطلبی برخی نگذاشت حلاوت این حماسه در کام ملت بماند.

حجت‌الاسلام خادمی با بیان اینکه بیانیه‌های سران فتنه در طول هشت ماه، گویی از زبان منافقین صادر می‌شد، اظهار کرد: سران فتنه در بیانیه‌های خود مردم را به شورش، ایستادگی در مقابل ولایت، تخریب اموال بیت‌المال و جنایات بی‌شمار دعوت می‌کردند و این‌ها گناه کوچکی که نیست که عده‌ای مدام با جنجال‌آفرینی در پی تطهیر چهره فتنه گران هستند.

وی، گناه نابخشودنی سران فتنه سال ۸۸ را جفا در حق خون‌های مطهر شهدایی دانست که هشت سال در راه دفاع از تمامیت ارضی، حریت و شرافت میهن عزیز پایمردی کردند و جان عزیزشان را تقدیم به انقلاب کردند.

حجت‌الاسلام خادمی خاطرنشان شد: وقتی فتنه گران عمق فاجعه و جنایت خود را هم دیدند، کوتاه نیامدند و همچنان بر مسیر باطل اصرار ورزیدند.

وی افزود: بانیان فتنه زمانی که حمایت‌های بی‌دریغ دشمنان قسم‌خورده از قبیل سران آمریکا و اسرائیل، عربستان سعودی، سلطنت‌طلبان و منافقین را از این جریان به عینه دیدند باز هم سر خم نکردند و به طغیان و سرکشی خود ادامه دادند.

حجت‌الاسلام خادمی، حرمت‌شکنی فتنه گران در سال ۸۸ را خط قرمز ملت برشمرد و گفت: فتنه گران در دی‌ماه ۸۸ از تمامی خط قرمزها عبور کردند و حرمت ولایت، امام خمینی (ره)، ائمه اطهار (ع)، قرآن و حتی حرمت عاشورای امام حسین (ع) را زیر پا نهادند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha