جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام علی خادمی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: برخلاف آنچه جریان تحریف می‌گوید امام جامعه اسلامی اولین کسی است که دغدغه رفع تحریم را دارد؛ اما رفع تحریم به دست دشمن بدعهد و شیطان‌صفت است فلذا ما باید به راهبرد خنثی‌سازی و بی‌اثر کردن تحریم بیندیشیم و بپردازیم که دست خودمان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در نشست گرامیداشت دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت، با گرامیداشت سالگرد شهادت شهید سلیمانی و چهلم شهید فخری زاده، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر انتقام سخت از آمران و عاملان این جنایت، اظهار کرد: انتقام سخت در سطح کلان غلبه نرم‌افزاری بر هیمنه آمریکا و استکبار در دنیا است.

وی با بیان اینکه غلبه نرم‌افزاری بر هیمنه آمریکا مستلزم سه نکته راهبردی است، افزود: ضرورت تبیین و گسترش و تعمیق گفتمان انقلاب به‌عنوان جایگزین گفتمان لیبرال دموکراسی غرب و تثبیت و گسترش و تعمیق عمق راهبردی جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان یک کشور قابل‌اعتماد و اتکا ازجمله این نکات است، چنانچه ایران در حمایت از کشورها و گروه‌های مقاومت نشان داده است، پای عهد خود ایستاده و تکیه‌گاه قابل‌اعتمادی است.

حجت‌الاسلام خادمی خاطرنشان کرد: این غلبه راهبردی نیاز به برنامه و اقدامات اساسی و مکمل‌های نرم‌افزاری از جنس فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، علمی، دیپلماسی و نظامی دارد.

وی اظهار کرد: از فحوای بیانات رهبری عزیزمان چنین برمی‌آید که اگرچه انتقام از آمران و عاملان در هر زمان ممکن حتی همین امشب و فردا باید انجام شود اما انتقام در سطح راهبردی و کلان نیاز به یک انسجام و اتحاد و همفکری و هم‌آوایی دارد که لازمه آن تشکیل دولت جوان حزب‌اللهی است که گفتمان مقاومت را از عمق جان باور داشته باشد.

حجت‌الاسلام خادمی افزود: درباره رفع تحریم ایشان فرمودند اگر بشود حتی یک ساعت هم زودتر باید تحریم رفع بشود؛ این یعنی ما به یک ساعت ادامه تحریم راضی نیستیم. چگونه برخی با دل‌خوش کردن به وعده و وعیدها، چند سال است کشور را معطل نگاه داشته‌اند؟!

وی اضافه کرد: این یعنی برخلاف آنچه جریان تحریف می‌گوید امام جامعه اسلامی اولین کسی است که دغدغه رفع تحریم را دارد؛ اما رفع تحریم به دست دشمن بدعهد و شیطان‌صفت است فلذا ما باید به راهبرد خنثی‌سازی و بی‌اثر کردن تحریک بیندیشیم و بپردازیم که دست خودمان است.

حجت‌الاسلام خادمی با بیان اینکه این بیانات دربردارنده دو هشدار مهم و انذار جدی با تعابیر بی‌سابقه نیز بود، گفت: نخستین هشدار به کارگزاران ارشد نظام بود که بعضاً برخلاف صدای واحد ملت ندایی دیگر سر می‌دهند اتحاد مردم را چند تکه می‌کنند و به‌جای بحث و گفتگو با یکدیگر مباحث را به سطح جامعه و رسانه می‌کشند.

وی ادامه داد: دومین هشدار درباره بیان حمایت مشروط ایشان بود که فرمودند: من از مسئولین کشور حمایت می‌کنم امّا شرطش این است که به اهداف ملّت پایبند باشند که این تعبیر رهبر انقلاب در حمایت مشروط از دولت و مسئولان تابه‌حال کمتر سابقه داشته است و ان‌شاءالله این بیانات راهگشا بیش از گذشته مورد توجه و التزام واقع شود.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha