پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام علی خادمی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: عمق راهبردی امروز نظام اسلامی و گستره وسیع آن در جغرافیای پهناور غرب آسیا، مرهون مکتب فرماندهی امام خمینی (ره) است که در مکتب و شخصیت سردار بزرگ مقاومت اسلامی، شهید حاج قاسم سلیمانی تبلور یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی خادمی، امروز در نشست با روحانیان مبلغ، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در آئین تکریم یک‌میلیون ایثارگر، اظهار کرد: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب هم تأکید کردند راه تداوم برکات دفاع مقدس و در مسیر مقاومت ملت ایران در سطح کلان اعتقاد و باور قلبی به بشارت شهیدان است که در گفتمان مقاومت ترس و اندوه نباید راه پیدا کند.

وی افزود: ترس و اندوه، آفت جریان مقاومت است و نترسیدن و اندوهگین نبودن، شرط رسیدن به پیروزی نهایی است؛ ازاین‌رو تبیین این نگاه عمیق قرآنی وظیفه اول و اصلی علمای دین و مشاعل هدایت با بیانی روشن و ارائه‌ای هنرمندانه است.

حجت‌الاسلام خادمی تصریح کرد: تولید متن فاخر از حوادث دفاع مقدس به‌عنوان دستمایه و جان‌مایه اصلی تولیدات ادبی و هنری به‌عنوان زبان اصلی انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل‌های آینده باید به‌صورت جدی پیگیری شود.

وی با بیان اینکه تقویت خلاقانه و هنرمندانه یادواره‌های شهیدان و ایثارگران دفاع مقدس به‌عنوان یکی از عوامل اصلی جلوگیری از فاصله بین نسلی است، افزود: شخصیت‌پردازی صحیح و معقول و هنرمندانه از حماسه‌سازان دفاع مقدس به‌ویژه چهره‌های گمنام و ناشناخته از ضروریات این عرصه است.

حجت‌الاسلام خادمی تصریح کرد: در وزن دهی به اضلاع پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و اکنون در مقاومت ملت بزرگ ایران، ضلع رهبری و امامت جایگاه ویژه‌ای دارد.

وی افزود: درواقع با هدایت یک رهبر الهی است که هم اسلام به‌درستی شناخته و عرضه می‌شود و هم مردم را می‌تواند به میدان بیاورد و معجزه حضور و مشارکت بر مبنای آموزه‌های اسلامی را بیافریند.

حجت‌الاسلام خادمی گفت: عمق راهبردی امروز نظام اسلامی و گستره وسیع آن در جغرافیای پهناور غرب آسیا، مرهون مکتب فرماندهی امام خمینی (ره) است که در مکتب و شخصیت سردار بزرگ مقاومت اسلامی، شهید حاج قاسم سلیمانی تبلور یافته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: درواقع حاج قاسم سلیمانی شاگرد مکتب امام خمینی (ره) و تربیت یافته دوران دفاع هشت‌ساله و گنجی گران از گنجینه بیکران دفاع مقدس بود و هست.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha