پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ریحانه

مسئول نمایندگی مرکز ملّی پاسخگویی به سؤالات دینی در اصفهان گفت: ویژه نامه ریحانة النبی در برگیرنده مجموعه پرسش و پاسخ های منتخب با موضوع اخلاق و تربیت اسلامی، فقه و احکام و کلام و عقاید منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام محمد علیجانی، ظهر امروز در جمع خبرنگاران  اظهار داشت: در راستای رسالت مرکز ملّی پاسخگویی به سؤالات دینی در خصوص نیازسنجی و پاسخگویی به سؤالات موجود در متن جامعه و با توجه به سؤالات پربسامد مخاطبان پس از رصد و جمع آوری، طی فرایندهای علمی اقدام به پاسخگویی به سؤالات و شبهات در قالب بسته‌های تخصصی به صورت ویژه نامه انجام و در دسترس طلاب، دانشجویان و عموم مردم قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: به مناسب دهه فاطمیه تیم محتوایی ۱۲۰ سؤال را شناسایی و نقشه محتوایی پرسش‌های دهه فاطمیه در قالب ۴۴ پرسش و پاسخ طراحی شد.

مسئول نمایندگی مرکز ملّی پاسخگویی به سوالات دینی در اصفهان وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: ویژه نامه های «قافله عشق» برای دهه محرم و «غم هجران» برای مناسبت های ماه صفر منتشر شده است و ویژه نامه های دیگری به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر و سالگرد بیانه گام دوم انقلاب در بهمن ماه در دستور کار می باشد.

وی در پایان گفت: PDF ویژه نامه «ریحانه النبی سلام الله علیها» از نشانی www.dte.bz/reyn قابل دریافت می باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha