جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ترور یک امام جماعت دیگر در پاکستان

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمه الزهرا (س) سلماس تصریح کرد: دشمنان اسلام و ایران با ترور دانشمندان ما نهایت حقد و کینه خودشان را با مسلمانان نشان می دهند و ما باید آگاهی لازم و بصیرت کافی را در این زمینه داشته باشیم تا بتوانیم عکس العمل درست را نشان دهیم.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری  «حوزه» از آذربایجان غربی، رقیه کوهکن امروز در مراسمی که به صورت مجازی در مدرسه علمیه فاطمة الزهرا (س) سلماس برگزار شد، با تسلیت ایام عزاداری حضرت زهرا (س) اظهار داشت: منطق دشمن و جهان استکبار، شرارت، جنایت، خشونت، تحریف، مقابله، براندازی و چپاول ثروت‌ها و سلطه جویی بر مراکز قدرت است و تنها راه اقتدار ایران اسلامی، پیروی از هدایت‌های مقام معظم رهبری، اتّکا و اعتماد هر چه بیشتر به توان داخلی و دوری از این جرثومه های فساد و جنایت جهانی می باشد.

وی افزود: دشمنان اسلام و ایران می خواهند با ترور دانشمندان ایرانی انگیزه جوانان ما را برای پیشرفت های علمی کم کرده و همت آن را خدشه دار کنند، اما باید بدانند، نه تنها به هدفشان نخواهند رسید، بلکه انگیزه جوانان ایرانی برای ادامه مسیر شخصیت‌هایی چون شهید فخری زاده افزایش پیدا خواهد کرد و در مسیر پیشرفت علمی کشور بیش از آن ها تلاش کرده و برای همیشه مانع تحقق اهداف دشمنان در خصوص ترور دانشمندان ایرانی می شوند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمة الزهرا (س) سلماس تصریح کرد: دشمنان اسلام و ایران با ترور دانشمندان ما نهایت حقد و کینه خودشان را با مسلمانان نشان می دهند و ما باید آگاهی لازم و بصیرت کافی را در این زمینه داشته باشیم تا بتوانیم عکس العمل درست را در زمان خود نشان دهیم.

وی با بیان این که دشمن تصور می‌کند باید علم و تکنولوژی در انحصار آنها باشد، اضافه کرد: دانشمندان ایران اسلامی باورهای باطل غربی ها را قبول نمی کنند و به دنبال ایجاد اقتدار برای کشور با تولید علم  و فناوری هستند و ترور دانشمندان و شخصیت های ایرانی همواره برای دشمن نتیجه عکس داشته و باید در حوزه های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی قوی شویم.

کوهکن، ترس و ناتوانی و وحشت استکبار جهانی از پیشرفت علم و دستیابی به علوم پیشرفته را از دیگر عوامل ترور دانشمندان ایرانی دانست و گفت: دشمنان ایران دیگر تاب و تحمل پیشرفت همه جانبه جمهوری اسلامی ایران را ندارند و با هر وسیله ای می خواهند آن را متوقف کنند و این نشان می دهد استکبار تا چه حد از علم و دانش جوانان ما هراس دارد.

وی تصریح کرد: ترس از هیبت علمی و ایمانی جوانان و دانشمندان ایران اسلامی باعث شده است دشمن علی رغم ادعاهای پوچ و دروغین حقوق بشر، دست به اقدامات تروریستی بزند و با لطف خدا و هدایت‌های مقام معظم رهبری روز به روز بر توان خودکفایی و مرجعیت علمی و تولیدات ایران اسلامی افزوده می شود.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمة الزهرا (س) سلماس با بیان این که استکبار جهانی توان رویاروئی مستقیم با ایران اسلامی را ندارد، و این باعث می شود حقد و کینه خودشان را بزدلانه با ترور به نمایش بگذارند، گفت: ترور دانشمندان ایران هر چند ضایعه ای برای کشور است، اما خللی در اراده ملی برای توسعه علوم نخواهد داشت و روند تحقیقات و فعالیت های علمی و پژوهشی دانش هسته‌ای کشور با شتاب بیشتری ادامه خواهد یافت.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا استکبار جهانی و ایادی آن ها دست به ترور دانشمندان ایرانی می زنند؟، تصریح کرد: دلیل اصلی ترور دانشمندان ایران توسط استکبار، روحیه انقلابی گری و پایبندی به ارزش های اسلامی در دانشمندان ایرانی است.

کوهکن اظهار کرد: ترور تنها راه دشمن نیست و در موارد زیادی هم دانشمندان ما را دستگیر کرده اند، اما حس خودکفایی و توانایی که خط بطلان بر اهداف شوم و خونبار دشمنان می‌کشد، در بین جوانان ایران هر روز قوی تر می شود.

انتهای پیام

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha