پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله سعیدی

حوزه/ تولیت آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام گفت: در بحث عفاف و حجاب دست‌های پشت پرده به دنبال برهم زدن فضای عمومی و ظاهری قم هستند که برخوردهای لازم باید با آن‌ها دنبال شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه،حجت الاسلام و المسلمین حسن درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور پیش ظهر امروز در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر کریمه اهل‌بیت سلام الله علیها با آیت‌الله سعیدی دیدار کرد.

آیت الله سعیدی با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: قم با تعریفی که اهل بیت علیهم السلام از آن کرده‌اند ویژه است و ویژگی آن اقتضا می‌کند فرا تر از آن چه که در استان‌های دیگر انجام می‌شود در قم انجام شود زیرا قم اسوه و الگو برای شهرهای دیگر است و به قم باید خاص نگاه کرد.

وی با تشکر و تقدیر از آیت الله رئیسی برای کار جدی و مورد نظر و پسند نظام و ولایت عنوان کرد: مردم در صحنه می‌آیند و نشان می‌دهند که هستند و حضور دارند و مطالبه می‌کنند و انتظار نتیجه کارها را می‌خواهند این نشان می‌دهد حس امید در مردم زنده است.

تولیت حرم بانوی کرامت ضمن تقدیر از اهتمام آیت الله رئیسی در مبارزه با فساد در حوزه‌های مختلف مطرح کرد: برخورد با ترک فعل نسبت به وظایف مسئولان و بازرسی از عملکرد آن‌ها در قبل و بعد از مسئولیت مصداق بارز انقلابی‌گری است.

وی تاکید رهبر انقلاب اسلامی بر الگو بودن قم‌ در حوزه حجاب و عفاف یاد کرد و افزود: در بحث عفاف و حجاب دست‌های پشت پرده به دنبال برهم زدن فضای عمومی و ظاهری قم هستند که برخوردهای لازم باید با آن‌ها دنبال شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha