سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
انتقام سخت

حوزه/ مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان همدان در پیامی به مناسبت اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، بر گرفتن انتقام سخت از قاتلان این شهید عزیز تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان همدان در بیانیه ای به مناسبت اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، بر گرفتن انتقام سخت از قاتلان این شهید عزیز تاکید کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله قاصم الجبارین
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

سالگرد عروج سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزم عزیزش ابومهدی المهندس فرا رسید، شهیدی بزرگ که ذرات وجودش نقطه بیداری ملت‌های منطقه و موجب وحشت و تزلزل در میان لشگر شیطان و اذناب کثیفش در جهان شد. آری آن شهید بین المللی شاگرد برجسته مکتب جهاد و شهادت بود که توانست با مکتب خویش جریان عدالت‌خواهی جهانی و مبارزه با ظلم و طاغوت و یاری انسانیت، برگی زرین بر کتاب نام آوران جهان اسلام بیفزاید و موجب فخر ایرانیان در منظر جهانیان باشد.

شهیدی که هنوز ناگفته‌ها درباره او در مقیاس کلام و بیان عاجزانه ما، عقل و عشق را مقهور خود ساخته است و بزودی باسیلی سخت و انتقام از قاتلان ملعون او طومارشان درهم پیچیده خواهد شد و خواهیم دید که اسرائیلی دیگر وجود نخواهد داشت.

سالگرد شهادت این رادمرد جهانی را به ولی امر مسلمین و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای تبریک و تسلیت می‌گوییم.

راهش پر رهرو باد
مجمع نمایندگان طلاب و فضلای همدانی مقیم قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha