پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
اسلامی تبار

حوزه / امام جمعه موقت کاشان با بیان اینکه با بیان اینکه در پیشگاه خدا آقازادگی معنا ندارد، گفت: خداوند راه کمال را برای تمام بندگانش به صورت یکسان بازگذاشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا اسلامی تبار، شب گذشته در جلسه تفسیر قرآن در مسجدسلمان فارسی کاشان این شهرستان برگزار شد، گفت: کسانی که ایمان و عمل صالح  دارند وارد بهشت می شوند.

وی با بیان اینکه بعضی ها می گویند نماز خواندن و نخواندن هم اشکالی ندارد مهم این است که باید قلبت پاک باشد، افزود: کسی که برخلاف دستور خدا عمل کند و به ترویج بدحجابی در جامعه بپردازد، هیچ موقع قلبش پاک نیست.

امام جمعه موقت کاشان با بیان اینکه براساس آیات قرآن هرکس خودش خوب باشد و براساس دستورات خدا عمل کند، سعادتمند است، گفت: هرکس عمل صالح داشته باشد، وارد بهشت می شود. پاداش خدا هیچ موقع براساس روابط نیست، بلکه براساس ضوابط است.

وی با بیان اینکه در پیشگاه خدا آقازادگی معنا ندارد، گفت: خداوند راه کمال را برای تمام بندگانش به صورت یکسان بازگذاشته است. انسان به دلیل قابلیت کمالی که دارد اگر مرتکب گناه شود، وارد بهشت نمی شود، ضمن اینکه پاداش کمال هم به صورت مساوی بین بندگان مخلص خدا تقسیم می شود.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی تبار با بیان اینکه بهشت بدون عمل صالح امکان پذیر نیست، تصریح کرد: همان طور که برای به دست آوردن مقام در دنیا باید زحمت کشید، برای وارد شدن به بهشت هم نیاز به تلاش و کوشش است.

امام جمعه موقت  گاشان در پایان تصریح کرد: حتی اگر تا روز قیامت هم شکر خدا را به جا بیاوریم نتوانسته ایم شکر یکی از نعمت هایی که خدا به ما داده، بجا بیاوریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • هشترودی IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    0 0
    ولی آقازادگی در نزد برخی واقعا معنا داره؟