شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ایت الله مصباح یزدی

حوزه/دبیر ستاد امر به معروف ‌نهی از منکر کهگیلویه و بویر احمد، آیت الله مصباح یزدی را عمار انقلاب خواند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه »از یاسوج،حجت الاسلام پیشقدم، دبیر ستاد امر به معروف ‌نهی از منکر استان کهگیلویه و بویر احمد در پی ارتحال فقیه عالیقدر آیت اللّه محمد تقی مصباح یزدی، آورده است: خبر ارتحال عالم ربانی و حکیم صمدانی و مفسر قرآنی حضرت آیت الله مصباح یزدی بسیار موجب تاسف و تالم است. انصافاً باید گفت ثلم فی الاسلام ثلمه لایسدها شیئ.

به جد می توان گفت معظم له از جهت نوآوری ها و توانمندی در نقد و ارزیابی آرای بزرگان و نیز ارائه دیدگاه ها و آرا و راهکارهای جدید در عرصه های مختلف به ویژه در فلسفه اولی و معرفت شناسی و فلسفه اخلاق و فلسفه حقوق از نوادر دوران بوده است.

اگر بخواهیم به تعداد انگشتان دست کسانی که در یک قرن گذشته در عرصه های بالا نوآوری و تولیدات فکری داشته‌اند را  نام ببریم یقیناً معظم له یکی از آن ها بوده است.

اینجانب ضمن تسلیت رحلت جانسوز عمار انقلاب و رهبری در شب شهادت سردار دل‌ها این مصیبت را به محضر مبارک حضرت امام عصر «عجل الله تعالی فرجه الشریف» و رهبر معظم انقلاب «مد ظله العالی»، حوزه های علمیه، مراجع معظم تقلید،و شاگردان ایشان، و ملت ولایت مدار  ایران اسلامی،بالاخص بیت مکرم آن عالم ربانی تعزیت و تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند سبحان، رحمت، مغفرت،و حشر با اولیاء الله را برای آن عالم ربانی مسألت می نمایم .

حشره الله مع اولیائه و تغمده الله برحمته و مغفرته و جزاه الله احسن الجزاء

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha