جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
image.png

حوزه/ سردار سلیمانی از ما می‌خواست بگوئیم عمو قاسم که به حق شهادت سردار سلیمانی برای ما همانند شهادت دوباره پدرمان بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مهدیه رجایی فر دختر شهید مدافع حرم رجایی فر، گفت: پدر، اهل خانواده بود و در جمع خانواده روحیه شوخ‌طبعی داشت. به شدت مهمان‌نواز و اهل صله‌رحم بود. پدرم از برادر بزرگ‌ترم خواست مراقب مادر و خواهر و برادرش باشد. به مادرم نیز گفت؛ بچه‌ها را به شما و شما را به خدا می‌سپارم. لحاظت سختی همراه با شیرینی داشتیم.  

رجائی فر اظهار داشت: ابتدا دیدار کلی در مصلی بابل با سردار سلیمانی داشتیم و آن روز اجرای متنی در مراسم داشتم. پیش از اجرا به دیدار شهید سلیمانی رفتم که در ابتدا دو زانو شدند و دست خود را بر روی سینه به نشانه احترام گذاشتند. از سردار سلیمانی خواستم که این کار را نکنند چون من همانند دخترشان هستم. شهید سلیمانی گفتند به خاطر پدرت که فرزندی همانند تو را تربیت کرده، احترام می‌گذارم.  

وی افزود: در دیدار خصوصی از سردار سلیمانی خواستم که اخباری از خان طومار برایمان بگویند؛ چون هنوز پیکر پدرم برنگشته بود. سردار از من خواستند که دعا کنم به خواسته دلشان برسند و در عوض پیکر پدر را برای ما خواهند آورد. زمانی که شهید سلیمانی از خان طومان صحبت کرد، من گریه‌ام گرفت. سردار سلیمانی از شهید پورجعفری خواستند به من هدیه‌ای بدهند تا آرام بگیرم. سردار سلیمانی از ما می‌خواست بگوییم عمو قاسم که به حق شهادت سردار سلیمانی برای ما همانند شهادت دوباره پدرمان بود.  

دختر شهید مدافع حرم رجایی فر در ادامه تأکید کرد: زمانی که خبر شهادت سردار سلیمانی را شنیدیم، غم از دست دادن پدر را دوباره تجربه کردیم. تمام امید ما بعد از رهبر به سردار سلیمانی بود. خدا را شکر می‌کنم که عمو قاسم ما به خواسته قلبی‌اش رسید.  

مهدیه رجایی فر در پایان گفت: به عاملین شهادت سردار سلیمانی و پدرم می‌گویم که ما انتقام خون سردار سلیمانی و شهدایمان را با کارهای فرهنگی می‌گیریم. شاید جواب موشک به موشک را ندهیم و شاید هم در وقتی پاسخ موشکی بدهیم اما وظیفه ما فرزندان شهدا این است که با کارهای فرهنگی پاسخ قاتلین سردار سلیمانی و شهدا را دهیم.  

گفتنی است: برنامه "یه روز تازه" مجله خبری صبحگاهی تهیه شده در گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۷ تا ۹ صبح با بخش‌های مختلفی چون سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و... با اجرای وحید رونقی، فریبا باقری، حافظ کاظم‌زاده، صدیقه مرادی و علی مرادخانی روی آنتن می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha