یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 936757
۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷
تبریز

حوزه / حاج قاسم سلیمانی بارها تاکید می کردند یکی از مهمترین شئون عاقبت بخیری تبعیت از ولایت مطلقه فقیه و ارتباط قلبی با ولی امر مسلمین است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام علی غفاری، امروز در مراسم سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین لیلان برگزار شد با اشاره به آیه "وَلَقَدْ أَرْسَلْنَا مُوسَیٰ بِآیَاتِنَا أَنْ أَخْرِجْ قَوْمَکَ مِنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّورِ وَذَکِّرْهُمْ بِأَیَّامِ اللَّهِ ۚ (ابراهیم/۵)، گفت: یکی از مصادیق ایام الله، ۹ دی است که ذهن انسان های حقیقت جو را به یاد قدرت الهی منعطف می کند.   

وی ادامه داد: دشمنان خارجی و منافقان داخلی می خواستند با فتنه ۸۸،  چراغ انقلاب را خاموش کنند، ولی با عنایت الهی، دعای حضرت ولی عصر(عج )، درایت مقام معظم رهبری و حضور خود جوش و دشمن شکن مردم بصیر، نقشه دشمنان اسلام خنثی شد.    

امام جمعه لیلان افزود: یکی از ویژگی های بارز شهدا، ولایت محوری بود و یکی از این شهدای عزیز، سردار دلها حاج قاسم سلیمانی بودند که بارها تاکید می کردند یکی از مهمترین شئون عاقبت بخیری تبعیت از ولایت مطلقه فقیه و ارتباط قلبی با ولی امر مسلمین است.  

وی در پایان اظهار کرد: یکی از مهمترین درس های حضرت زهرا(س)، دفاع از حریم ولایت است.    

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha