جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین صالح

حوزه / حجت الاسلام و المسلمین صالح با بیان اینکه نگاه جهانی در گسترش تعالیم اسلامی، زمینه ساز ظهور خواهد بود، گفت: نگاه فراجغرافیایی و جهانی شهید سردار سلیمانی در جامعة المصطفی یک الگوی کامل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا صالح، در مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی که بصورت مجازی برگزار شد، ضمن تسلیت درگذشت آیت الله مصباح یزدی، به جایگاه و شخصیت سردار سلیمانی به عنوان یک الگو و اسوه تاریخی اشاره کرد و گفت: با یک نگاه به وضعیت منطقه و جهان، بسیار وضعیت ناپایدار و شرایط حساس در سراسر دنیا روبرو هستیم.

وی با بیان اینکه برای ما به وضوح  قابل مشاهده است که تمام جبهه کفر و صهیونیسم جهانی با خیانت های دولت های به ظاهر اسلامی، توطئه بزرگی در منطقه در حال پیاده شدن است، افزود: توطئه ای که با عادی سازی روابط با اسرائیل غاصب در منطقه جای خود را باز کرده است، به بهانه فروش تجهیزات نظامی و اسلحه به کشورهای منطقه و همسایه ایران، دشمنان انقلاب اسلامی اهداف خود را در منطقه علیه ایران دنبال می کنند.

رئیس نمایندگی جامعة المصطفی مشهد با اشاره به برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در کشورهای آسیایی و غیر اسلامی، افزود: این پاسداشت که نشان دهنده عمق نفوذ استراتژی ایران است، برای دشمنان اسلام ناخوشایند است.

حجت الاسلام و المسلمین صالح با بیان اینک هشبکه های ماهواره  ای و فضای مجازی ک  علیه ایران سخن پراکنی می کنند، افزود: دشمنان ایران برای اینکه به ولایت فقیه آسیب وارد کنند، روی تفکر افراد موثر جامعه سرمایه گذاری کنند تا از این طریق جامعه را به انحراف بکشانند.

وی بااشار ه به اینکه سردار سلیمانی و آیت الله مصباح یزدی هر دو دارای جایگاه خاص در انقلاب اسلامی بودند، افزود: هر دو بزرگوار در مقابل رهبر انقلاب مانند سرباز رفتار می کردند.

حجت الاسلام و المسلمین صالح با بیان اینکه نگاه جهانی در گسترش تعالیم اسلامی، زمینه ساز ظهور خواهد بود، افزود: نگاه فراجغرافیایی و جهانی شهید سردار سلیمانی در جامعة المصطفی یک الگوی کامل است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha