سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت‌الاسلام سید محمد حسینیان - دامغان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین حسینیان گفت: هزارها شهید در دوران انقلاب، جنگ تحمیلی و دفاع از حریم اهل بیت جان دادند تا درخت تنومند شیعه در طول تاریخ حفظ شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسینیان، در آیین تشییع ۲ شهید گمنام در روستای ورکیان دامغان اظهار داشت: نباید اجازه داد نوجوانان، جوانان و کودکان نسل جدید از پیوند با نسل های گذشته محروم بماند که اگر این پیوند به شکاف برسد، جامعه آسیب می‌بیند. 

امام جمعه دامغان با بیان اینکه همه در برابر فرزندان خود وظیفه دارند تا ضمن حفظ خانواده، آن‌ها را با ایثار، فداکاری، آرمان های نظام و انقلاب آشنا کنند، تصریح کرد: امروز نسل چهارم انقلاب باید خاطرات دهه ۵۰ و ۶۰ را بشنوند و آن را لمس کنند تا جامعه اصول، مبانی و فرهنگ گذشته را از دست ندهد.

وی افزود: امروز مشکلات و فراز و نشیب هایی وجود دارد که از توطئه‌های دشمنان است اما نباید این مشکلات سبب شود تا از خط امام راحل و راه شهدا دست برداریم بلکه باید در هر شرایط از امام راحل، آرمان های نظام، ولایت فقیه و شهدا حمایت کنیم تا پرچم این انقلاب به صاحب اصلی خود برسد. 

حجت الاسلام و المسلمین حسینیان خاطرنشان کرد: شهدا در طول تاریخ محورهای اصلی مبانی شیعه را حفظ کردند، خون، هستی و جان خود را دادند تا ما از مسیر اصلی خارج نشویم. 

عضو شورای حوزه علمیه استان سمنان گفت: هزارها شهید در دوران انقلاب، جنگ تحمیلی و دفاع از حریم اهل بیت جان دادند تا درخت تنومند شیعه در طول تاریخ حفظ شود. 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha