جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
العبودی

حوزه/ وظایف حامیان مقاومت، ترویج فرهنگ مقاومت، توجه و اهمیت به قدرت رسانه و توجه به جوانان و تربیت نسل جدید در راستای حمایت از مقاومت است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، العبودی در هم اندیشی «مقاومتِ امت محور» که به مناسبت سالگرد شهدای مقاومت و به همت پژوهشکده علوم و اندیشه سیاسی و مرکز همکاری های علمی و بین الملل پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، ضمن طرح سؤالی در خصوص ایجاد امت قوی از سوی مقاومت گفت: برای این امر، بررسی تاریخ قدیم و جدید لازم است؛ مقطع نخست، صدر اسلام است که روحیه شهادت طلبی و جهاد سبب موفقیت آن شد و امروز هم مقاومت اسلامی با همین راه خواهد توانست پیروز شود.

رئیس دفتر روابط سیاسی کتائب حزب الله عراق در قم تصریح کرد: مقطع دوم، پیروزی انقلاب است که روحیه مقاومت را برانگیخت و به محور مقاومت تبدیل شده است، لذا علاوه بر تقویت قدرت نظامی، باید در عرصه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی هم تقویت شود.

وی  با بیان این که محور مقاومت نباید عراق را رها کند و باید حضور فعال در میدان سیاسی داشته باشد، تصریح کرد: توجه به مسائل اقتصادی در جهان اسلام مهم است؛ اگر مقاومت در عرصه اقتصاد فعال باشد، امانتدار خوبی برای منابع عظیم این کشورها است.

وی با بیان این که امروز ترویج اندیشه های ملحدانه در کشورهای اسلامی دنبال می شود، اظهار داشت: اگر مقاومت دنبال ساخت امت است، باید به جنبه فرهنگی هم توجه کند؛ همچنین، باید به مباحث فکری و اندیشه ای هم توجه ویژه شود و باید نسل بعدی بر اساس تربیت اسلامی و فرهنگ مقاومت تربیت شود.

العبودی اظهار داشت: وظایف حامیان مقاومت، ترویج فرهنگ مقاومت، توجه و اهمیت به قدرت رسانه و توجه به جوانان و تربیت نسل جدید در راستای حمایت از مقاومت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha