پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سلیمانی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کاشان، امنیت کشور را مرهون تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی دانست و از سبزپوشان امنیت آفرین قدردانی کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان آیت الله عباسعلی سلیمانی، عصر امروز در جمع فرماندهان و پرسنل انتظامی کاشان با گرامی داشت سالگرد شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، اربعین شهادت پدر هسته ای  دکتر فخری زاده و تسلیت ارتحال آیت الله مصباح یزدی، گفت: با شکل گیری انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل تحول بزرگی در عرصه امید بخشی و نشاط آفرینی مردم  و یاس و ناامیدی دشمنان بوجود آمد.

وی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی، کشورهای غربی و شرقی در مقابل ایران آسیب پذیر شدند، خاطرنشان کردند: دنیای کمونیست که ادعای مدیریت کل جهان را داشت با پیروزی انقلاب اسلامی ایران به چالش کشیده شد.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه قدرت غرب با رشد تفکر انقلاب اسلامی ایران در خاورمیانه شکست خورد، گفت: در لبنان فرزندان امام امت در  قالب حزب الله ابتکار عمل را در جنگ  ۳۳ روزه به دست گرفتند گرفتندو دشمن را شکست دادند.

وی افزود: وقتی اندیشه استکبار جهانی نتوانست در برابر قدرت جمهوری اسلامی ایران پیروز شود به ناامنی در داخل  کشور و راه اندازی جنگ هشت ساله  دامن زد. 

 آیت الله سلیمانی تصریح کرد: استکبارگران بر این باور بودند که با تحمیل جنگ خواهند توانست سه روزه آوای  پیروزی خود را در تهران سر بدهند، اما با مجاهدت رزمندگان مجبور به شکست شدند.

نماینده ولی فقیه در کاشان به نقش سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت(ع) اشاره کرد و گفت: سردار سلیمانی با کشاندن جنگ به داخل خاک دشمن دودمان داعشیان را  بر انداخت.

وی افزود: سردار سلیمانی خواب را از چشم دشمنانی که جنگ علیه ایران از مدار ماموریت شان خارج نبود، ربود.

نماینده ولی فقیه در کاشان، امنیت فعلی کشور را حاصل زحمات شبانه روزی، تلاشهای همه جانبه، هوشمندی و بیداری نیروی انتظامی دانست و گفت: به قدری امنیت در کشور برقرار است که یک دختر دانشجو از دورترین نقطه کشور برای تحصیل به شهرهای دیگر می رود و دغدغه ناامنی ندارد.

وی در پایان امنیت کشور را مورد طمع دشمنان دانست و افزود: نیروی انتظامی در برابر دشمنانی که برای ناامن کردن کشورمان سرمایه گذاری  می کنند، مقتدرانه ایستاده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha