جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سلیمانی

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان دهه فجر را فرصتی برای بیان دستاوردهای انقلاب دانست و گفت: گرچه کرونا محدودیت هایی برای برگزاری برنامه های دهه فجر ایجاد کرده است، ولی نباید این محدودیت ها مانع بیان دستاوردها و خدمات نظام اسلامی ایران شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، عصر سه شنبه در دیدار اعضای ستاد دهه فجر کاشان به رسالت سنگین مسئولان در تبیین پیشرفت های کشور  اشاره کرد و گفت: خدمات جمهوری اسلامی ایران طی چهل سال گذشته، در دهه فجر برای مردم بیان شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان، دهه فجر را فرصت خوبی برای معرفی دستاوردهای انقلاب دانست و خواستار برگزاری جشن های دهه فجر بصورت مردم محور و با رعایت پروتکل های بهداشتی شد و افزود: ستادهای دهه فجر نباید منتظر دستگاه های دولتی در برپایی جشن های دهه فجر نباشند.

عضو مجلس خبرگان رهبری، دهه فجر را دهه نمایشگاه مجموعه خدمات 40 ساله انقلاب اسلامی دانست و گفت:  ائمه جمعه، نقش رهبری در پیروزی انقلاب اسلامی را برای مردم بیان کنند.

وی  با اشاره به تفاوت پیشرفت های علمی و فناوری کشورمان با قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: در حالی که قبل از انقلاب دانشگاهی در کاشان نبود، به برکت انقلاب این شهرستان به یک منطقه علمی تبدیل شده است.

آیت الله سلیمانی در پایان یادآور شد: گرچه کرونا محدودیت هایی برای برگزاری برنامه های دهه فجر ایجاد کرده است، ولی نباید این محدودیت ها مانع بیان دستاوردها و خدمات نظام اسلامی ایران شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha