جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سلیمانی

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان با تاکید بر این که همه قاسم سلیمانی و فخری زاده نمی شوند، گفت: فردی که می خواهد جذب ادارات شود باید تفکر مبتنی بر چراغ قرمزهای نظام، قانون اساسی و ولایت فقیه داشته باشد، لذا هسته های گزینش برای جذب افراد به صورت جدی تحقیق کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، آیت الله سلیمانی، به مناسبت سالروز تشکیل گزینش به فرمان امام راحل در دیدار اعضای گزینش دانشگاه علوم پزشکی کاشان، گفت: تشکیل گزینش به فرمان امام راحل طی ۴۰ سال گذشته برکات زیادی برای انقلاب اسلامی داشته است.

وی، با بیان اینکه هر نظامی متناسب با خودش نیروهایش را گزینش می کند، ادامه داد: در نظام جمهوری اسلامی ایران افراد برای ورود به نهادهای مبنایی نظام باید گزینش شوند.

امام جمعه کاشان ادامه داد: فردی که می خواهد جذب ادارات شود باید تفکر مبتنی بر چراغ قرمزهای نظام، قانون اساسی و ولایت فقیه داشته باشد، لذا هسته های گزینش باید بدون ملاحظه برای جذب افراد به صورت جدی تحقیق کنند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه همه قاسم سلیمانی و فخری زاده نمی شوند، اظهار کرد: گاهی رئیس جمهور و وزیر در نظام جمهوری اسلامی، دل داده غرب می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha