شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شماره 30 فصلنامه «اسلام و مطالعات اجتماعی»

حوزه/ سی‌امین شماره فصلنامه علمی – پژوهشی «اسلام و مطالعات اجتماعی» به همت اداره نشریات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سی‌امین شماره فصلنامه علمی – پژوهشی «اسلام و مطالعات اجتماعی» مربوط به پاییز ۱۳۹۹ منتشر و مقالات این شماره بر روی سامانه این نشریه به آدرس http: jiss.isca.ac.ir نمایه گردید.

«بازتاب فطرت در نظریه فرهنگی آیت‌الله جوادی‌آملی» نوشته سیدعباس ‌حسینی و حمید پارسانیا و کریم خان‌محمدی، «بررسی اقتدار در آموزش‌های اخلاقی نهج‌البلاغه» اثر محمود شیخ‌الاسلامی و حمیده مخلصی و سیدحسن بطحایی و یدالله دادجو و «شخصیت‌شناسیِ مخاطب در فرایند ارتباطی رسول اکرم (ص)» به قلم مرتضی دادور آلانق و محمدحسین دانش‌کیا از جمله مقالات این شماره است.

همچنین، «حضور و ظهور زن در جامعه از نگاه آیات و روایات» نوشته سیدمحسن میرباقری و مریم کلانتری، «مفهوم فرهنگی اجتماعی کودکی از دیدگاه قرآن» اثر عماد افروغ و کریم خان‌محمدی و محسن ربانی، « نقش شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام در بازتولید فرهنگ دینی در میان جوانان ایرانی» به قلم یاور علیپور ملاباشی، علی جعفری و شهنار هاشمی و «پیش‌بینی کارآمدی خانواده از طریق ابعاد سبک زندگی اسلامی در فرهنگیان شهر قاین» نوشته احمد موحد و زهره عباسی و احمد اکبرزاده از دیگر مطالبی می باشد که در این شماره منتشر شده است.

فصلنامه «اسلام و مطالعات اجتماعی» در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)، بانک اطلاعات نشریات کشور (Magiran)، پایگاه استنادی سیویلیکا (Civilica)، مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID)، پرتال جامع علوم انسانی، سامانه نشریه: jiss.isca.ac.ir و پرتال نشریات دفتر تبلیغات اسلامی (http://journals.dte.ir) نمایه می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha