چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: ولایت فقیه و انقلاب اسلامی خط قرمز آیت الله مصباح یزدی بود، به همین خاطر دشمن همواره به دنبال تخریب و ترور شخصیتی ایشان بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین ناصرشکریان امیری در نشست آنلاین مدیران و طلاب مدارس علمیه خواهران با موضوع« بررسی شخصیت علامه مصباح(ره)» با تسلیت ارتحال این بصیر انقلابی، بیان کرد: آیت الله مصباح در عرصه های علمی، دینی و حوزوی تحول ایجاد کرد و با تربیت شاگردان متخصص در این حوزه بسیار اثرگذار بود.

وی افزود: آیت الله مصباح تمام عمر با برکت خود را در مسیر ترویج اسلام ناب، آرمان های متعالی انقلاب اسلامی و گفتمان رهبر انقلاب سپری کرد و مهم ترین شاخصه شخصیتی ایشان دفاع جانانه از ولایت فقیه، آرمان های تعالی بخش اسلام ناب و گفتمان انقلاب اسلامی بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران اظهار کرد: این عالم مجاهد در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در روشنگری و تبیین معارف اسلام ناب و اهداف و آرمان های متعالی انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکرد و همواره در  این سال ها در مقابل انحرافات ایستادگی کرد.

وی در ادامه  آیت الله مصباح یزدی را عالمی مبارز و فقیهی روشنگر دانست و تاکید کرد: علامه خار چشم دشمنان اسلام و معارف اهل بیت (ع) بود و در تمامی این سالها یار و همراه وفادار رهبر معظم انقلاب بود.

حجت الاسلام شکریان تصریح کرد: ایشان در زمان شاهنشاهی و حکومت پهلوی در مقابل ظلم و فساد ایستادگی کرد و به مقابله پرداخت و در زمان پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از آن هم در مقابل تمامی تهاجمات فرهنگی دشمن ایستاد و به تبیین و روشنگری پرداخت و تاسیس موسسه امام خمینی (ره) هم در راستای ترویج گفتمان انقلاب بود که بسیار هم موفق عمل کرد.

وی با اشاره به زمان شناسی و بصیرت این شخصیت وارسته، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در پیام تسلیت خود از فقدان  آیت الله مصباح به خسارت بزرگی برای جامعه دینی و حوزوی کشور یاد کردند و قطعا باید برای جبران این خلاء، تلاش و مجاهدت های فراوانی توسط جامعه علمی کشور به ویژه شاگردان ایشان صورت گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران به تالیفات فاخر و ارزشمند  آیت الله مصباح یزدی در حوزه اندیشه دینی اشاره و خاطر نشان کرد: ولایت فقیه و انقلاب اسلامی خط قرمز ایشان بود؛ به همین خاطر دشمن همواره به دنبال تخریب و ترور شخصیتی ایشان بود.

انتهای پیام313/48

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha