جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسابقه کتابخوانی دخترم فاطمه

حوزه/ کتابخانه آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها به مناسبت ایام فاطمیه از کتابی با عنوان «دخترم فاطمه» مسابقه کتابخوانی برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، کتابخانه آستان مقدس کریمه اهل بیت سلام الله علیها به مناسبت ایام فاطمیه و سالروز شهادت صدیقه طاهره حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیها مسابقه کتابخوانی «دخترم فاطمه» را برگزار می کند.

این مسابقه از کتابی ۱۲۰ صفحه ای با عنوان «دخترم فاطمه» نوشته سیدعباس حسینی باقرآبادی برگزار می‌شود که فصل اول این کتاب در رابطه با حضرت فاطمه سلام الله علیها، فصل دوم در رابطه با پیامبر صلوات الله علیه و آله و اهل بیت علیهم السلام، فصل سوم در رابطه با سفارش های پیامبر صلوات الله علیه و آله نسبت به حضرت زهرا سلام الله علیها و فصل چهارم در رابطه با سخنان پیامبر صلوات الله علیه و آله در مورد زنان است.

نسخه الکترونیک (pdf) این کتاب به همراه سؤالات مسابقه در کانال رسمی کتابخانه آستان مقدس در ایتا به آدرس haramqom_lib@ بارگذاری شده و علاقه مندان برای شرکت در مسابقه باید عضو این کانال شوند.

این مسابقه از تاریخ ۱۶ دی‌ماه لغایت ۱ بهمن‌ماه ۹۹  ادامه خواهد داشت و به ۵ نفر از برندگان جوایز متبرک و ارزنده‌ای تقدیم خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • شمس الدین سعید IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 1
    سلام کتاب رو با دقت خواندم . خیلی منبع جالب بامحتوایی عالی درباره بانو فاطمه زهرا (س) بود استفاده کردم . خیلی ممنون