پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
عباسعلي سليماني

حوزه/ عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امنیت کشور همیشه مورد طمع دشمن بوده، نقش نیروی انتظامی را در شکست نقشه دشمن برای نا امن کردن کشور بی بدیل عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، در مراسم اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و اربعین شهید محسن فخری زاده در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان بیان داشت: با شکل گیری انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل تحول بزرگی در عرصه امیدبخشی و نشاط آفرینی مردم و یاس و ناامیدی دشمنان بوجود آمد .

وی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی ، کشورهای غربی و شرقی در مقابل ایران آسیب پذیر شدند ، خاطرنشان کرد : دنیای کمونیست که ادعای مدیریت کل جهان را داشت با پیروزی انقلاب اسلامی ایران به چالش اساسی کشیده شد .

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه قدرت غرب با رشد تفکر انقلاب اسلامی ایران در خاورمیانه شکست خورد ، گفت : در لبنان فرزندان امام امت در قالب حزب الله ابتکار عمل را در جنگ ۳۳ روزه به دست گرفته و دشمن را شکست دادند .

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: وقتی اندیشه استکبار جهانی نتوانست در برابر قدرت جمهوری اسلامی ایران پیروز شود جنگ ۸ ساله را به کشور ما تحمیل کرد.

آیت الله سلیمانی تصریح کرد : استکبارگران براین باور بودند که با تحمیل جنگ خواهند توانست ۳روزه آوای پیروزی خود را در تهران سر دهند، اما با مجاهدت رزمندگان مجبور به شکست شدند.

امام جمعه کاشان، به نقش سردار سپهبد شهید حاج "قاسم سلیمانی" در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت (ع) اشاره کرد و گفت: سردار "سلیمانی" با کشاندن جنگ به داخل خاک دشمن دودمان داعش را برانداخت و  خواب را از چشم دشمنانی که جنگ علیه ایران را از مدار ماموریت شان خارج نکرده بودند ،ربود .

نماینده ولی فقیه در کاشان، با قدردانی از تلاش های و مجاهدت های نیروهای انتظامی در تامین امنیت کشور اظهار داشت: امنیتی که امروز در جای جای کشور برقرار شده حاصل زحمات شبانه روزی ، تلاش های همه جانبه ، هوشمندی و بیداری نیروی مجاهد انتظامی است.

آیت الله سلیمانی با بیان اینکه امنیت کشور ما همیشه مورد طمع دشمنان بوده است خاطر نشان کرد: بحمدالله نیروی انتظامی در برابر دشمنانی که برای ناامن کردن کشور سرمایه گذاری می کنند، مقتدرانه ایستاده و نقش بی بدیلی در شکست نقشه آنان برای نا امن کردن کشور دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha