شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ازنا

حوزه/ در مراسمی ۲۴ سری جهیزیه به زوج های جوان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ازنا استان لرستان اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام علی سپهوند، امام جمعه ازنا، شامگاه پنج شنبه در مراسم اهدای تعداد ۲۴ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد ازنا با اشاره به اینکه کمیته امداد با جلب مشارکت های مردمی و خیران گام های مهمی در راستای رفع محرومیت و خودکفایی مددجویان بر می دارد، گفت: امید می رود کمک ها و جلب مشارکت ها در این روزهای کرونایی بیشتر باشد و خیران و مردم مومن و نوع دوست بیش از گذشته برای یاری نیازمندان در صحنه باشند.

وی با اشاره به اینکه رفع محرومیت ها و فقر زدایی از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است، افزود: از اوایل نظام شکوهمند انقلاب اسلامی تاکنون اقدامات خوب و چشمگیری در راستای محرومیت زدایی صورت گرفته و اکنون با گذشت بیش از ۴۰ سال از عمر انقلاب این مشارکت ها و کمک های مردمی همچنان ادامه دارد.

امام جمعه ازنا با قدردانی از تلاش های مجموعه کمیته امداد شهرستان ازنا، خاطرنشان کرد: جنس فعالیت این نهاد ناب و ارزشمند است و این ویژگی منحصر به فرد، کمیته امداد را نسبت به ادارات و سازمان‌های دیگر متمایز کرده است.

حجت الاسلام سپهوند بیان داشت: ویژگی دیگر فعالیت و خدمات کمیته امداد کار جهادی، میدانی و در خط مقدم بودن است و امید که این مشارکت ها با همت مردم و خیران تداوم یابد.

در پایان ۲۴ سری جهیزیه به زوج های جوان تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) ازنا اهدا شد .


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha