جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
علی اصغر دریایی

حوزه/به همت ستاد مواجهه با بحران حوزه های علمیه کشور یک دوره سه روزه مشاوره بحران در کرونا ( تبلیغ بالینی) برای ماموستاهای استان کردستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، یک دوره سه روزه از پنجشنبه هفته گذشته تا عصر امروز تحت عنوان مشاوره بحران در کرونا ( تبلیغ بالینی) برای ماموستاهای استان کردستان برگزار شد.

در این دوره سه روزه، بیش از ۳۵ نفر از ماموستاها و نیز تعدادی از طلاب اهل شیعه در این کلاس ها حضور فعالانه داشتند.

حجت الاسلام رضا مهکام؛ مسئول کمیته مشاوره و روانشناسی ستاد حوزوی بحران و حجت الاسلام صفری کار تدریس این دوره سه روزه را بر عهده داشتند.

در این دوره ماموستاها و شرکت کنندگان برگزیده، بعد از گذراندن دوره تئوری برای برگزاری دوره کارورزی در بیمارستان توحید شهر سنندج حاضر شدند و به صورت عملی با مسایل آموخته شده در کلاس های تئوری در بحث مشاوره تبلیغ بالینی آشنا شدند.

این دوره به همت ستاد مواجهه با بحران حوزه های علمیه کشور و همکاری و تعامل نهاد رهبری در دانشگاهها و قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء (ص) کردستان برگزار گردید.

همچنین در این دوره سه روزه، همایش بررسی آسیبهای اجتماعی و احترام متقابل والدین و فرزندان در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی استان کردستان با سخنرانی حجت الاسلام مهکام برگزار گردید که حضور در این همایش آموزشی و سودمند برای عموم به صورت مردم آزاد بود.

به گفته علی اصغر دریایی؛ نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در استان کردستان، برگزاری این دوره های آموزشی با حضور اساتید برجسته ای همانند حجت الاسلام مهکام و حجت الاسلام صفری نقش بسیار ارزنده ای در بحث آشنایی ماموستایان و... با ویروس منحوس کرونا دارد.

دریایی در پایان سخنان خود گفت: برگزاری این دوره با استقبال خوب ماموستاهای استان کردستان برگزار گردید و از میان شرکت کننده در این دوره سه روزه، تعدادی از آنان توانسته اند با موفقیت کامل مسایل تدریس شده دوره مذکور را طی کنند و امروز (شنبه) برای گذراندن دوره کارورزی به بیمارستان توحید سنندج مراجعه کرده اند و از نزدیک و به صورت عملی با آموزش های فراگرفته بیشتر آشنا خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha