پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تبریز

حوزه / نشست بررسی زمینه‌های فعالیت خواهران فعال در کارگروه‌های مشورتی مرکز خدمات آذربایجان شرقی با حضور جمعی از فعالان فرهنگی خواهر و خیرین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام سیدابوالفضل موسوی، مدیرکل مرکز خدمات آذربایجان شرقی، در نشست مشورتی خواهران فعال فرهنگی، اجتماعی و خیرین تبریز ضمن معرفی فعالیت‌های مرکز خدمات استان، از تشکیل کارگروه‌های مشورتی این مرکز خبر داد. 

مدیرکل مرکز خدمات استان در ادامه با معرفی کارگروه‌های معیشت و کارآفرینی، خانواده و امور فرهنگی، تسهیلات و قرض‌الحسنه، سلامت و بهداشت، مسکن و اساتید و نخبگان، آمادگی این مرکز را برای حضور خواهران در کارگروه‌های مشورتی اعلام کرد. 

در ادامه جلسه، حجت الاسلام عدالت، مدیرکل جذب ظرفیت‌ها و منابع مرکز خدمات کشور حضور خواهران فعال در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و خیرین را قابل تحسین دانست و حضور فعال ایشان در ایام شیوع بیماری کرونا را مهم ارزیابی کرد. 

وی ادامه داد: حضور بیش از پیش جامعه فرهیخته خواهران در برنامه‌ریزی و فعالیت‌های مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان آذربایجان شرقی را ارزشمند دانست که در صورت تحقق شاهد توفیقات بیشتری خواهیم بود. 

مدیرکل جذب ظرفیت‌ها و منابع مرکز خدمات کشور، فعالیت خواهران در اجرای دو مرحله رزمایش مواسات مؤمنانه را مؤثر دانست و همراهی ایشان در طرح‌های خیرخواهانه مرکز خدمات را خواستار شد. 

در ادامه این نشست، هریک از مدعوین به بیان پیشنهادهای خود  پرداختند و تشکیل شبکه خیرین خواهران را برای فعالیت در رزمایش مواسات مؤمنانه و عمل به فرامین مقام معظم رهبری پیشنهاد دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha