جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست مدیران تبلیغات اسلامی کهکیلویه و بویر احمد

راهیار منطقه جنوب بنیاد هدایت گفت: باید تلاش کنیم تا فعالیت‌ها،‌ خدمات و آثار و برکات حضور روحانیان در بین مردم به صورت شفاف و واقعی اطلاع رسانی شود تا مردم بیش از گذشته با فعالیت‌های مذهبی، فرهنگی،‌ اجتماعی و اقتصادی روحانیان در محلات و روستاها آشنا شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام رسول عارفی‌زاده، راهیار منطقه جنوب بنیاد هدایت، در نشست مدیران تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویر احمد گفت: رسانه‌های استکباری در تلاش هستند با سیاه نمایی فعالیت‌ها و تلاش‌های انجام گرفته از سوی روحانیت را ناچیز جلوه داده و زیر سؤال ببرند.

وی در ادامه افزود: ما باید تلاش کنیم تا فعالیت‌ها،‌ خدمات و آثار و برکات حضور روحانیان در بین مردم به صورت شفاف و واقعی اطلاع رسانی شود تا مردم بیش از گذشته با فعالیت‌های مذهبی، فرهنگی،‌ اجتماعی و اقتصادی روحانیان در محلات و روستاها آشنا شوند.

حجت‌الاسلام عارفی زاده با اشاره به ضرورت ارتباط مؤثر مدیران با امامان گفت: به منظور ارتقا شبکه امامت، در بنیاد هدایت، طرح راهیاری در قالب در سه بخش منطقه‌ای، استانی و شهرستانی تدوین شده است.

وی در ادامه افزود: در این طرح راهیاران منطقه‌ای وظیفه آموزش راهیار استانی را بر عهده دارند و راهیار استان با برگزاری نشست‌های تخصصی، راهیاران شهرستانی را که همان رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها هستند، آموزش می‌دهند.

حجت‌الاسلام عارفی‌زاده ادامه داد: راهیاران شهرستانی پس از کسب آموزش‌های لازم با تعامل مستمر با امامان (روستا، محله و پایگاه اجتماعی)، زمینه ارتقا و آموزش آنان را فراهم می‌کنند که این اقدام گام مهمی در راستای تقویت و ارتقا شبکه امامت در سطح کشور محسوب می‌شود.

شایان ذکر است، حجت‌الاسلام عارفی‌زاده در سفری سه روزه به استان کهکیلویه و بویر احمد ضمن سفر به شهرستان‌های مختلف و برگزاری نشست‌های صمیمی پرسش و پاسخ با امام محلات، روحانیان مستقر و .... گزارش کاملی از عملکرد آنان دریافت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha