چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
دیدار حجت‌الاسلام نبویان با آیت‌الله موسوی جزایری

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، با اشاره به کمبود روغن و برخی اقلام ضروری در خوزستان، گفت: مردم ما انتظار دارند هر چه سریع‌تر فکری به حال اوضاع بد اقتصادی، گران شدن هرروزه اجناس و همچنین کمبود بعضی از اقلام اساسی مانند روغن صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، ظهر امروز حجت‌الاسلام سید محمود نبویان، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو هیئت رئیسه اصل ۹۰ مجلس با آیت‌الله موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، دیدار و گفت‌وگو کرد.

در ابتدای این دیدار آیت‌الله موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، ضمن خوشامدگویی به حجت‌الاسلام نبویان به رحلت آیت الله مصباح یزدی اشاره کرد و اظهار داشت: آیت الله مصباح در کنار اینکه فیلسوف بزرگی بودند فقیه گران‌قدری نیز بودند ولی به خاطر تواضع بالایی که داشتند این مطلب را مانند استاد خود یعنی علامه طباطبائی اظهار نمی‌کردند و فقیه بودن ایشان تحت‌الشعاع فیلسوف بودن ایشان قرارگرفته بود.

رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، در ادامه به مشکلات اقتصادی جامعه و کمبود بعضی اقلام اساسی ازجمله روغن اشاره کرد و گفت: مردم ما انتظار دارند هر چه سریع‌تر فکری به حال اوضاع بد اقتصادی، گران شدن هر روزه اجناس و همچنین کمبود بعضی از اقلام اساسی مانند روغن صورت گیرد و من از شما تقاضا دارم هرچه زودتر فکری اساسی برای حل این مشکلات کنید.

وی افزود: چرا نباید ما از دولت عراق جنس وارد کنیم؟ ما می‌توانیم مشکل کمبود روغن و همچنین خوراک دام را از طریق واردات از دولت عراق حل کنیم زیرا همان‌گونه که مستحضرید ما از دولت عراق طلبکاریم ولی دولت عراق به دلیل مشکلات مالی‌ای که گریبان گیر او شده در حال حاضر قادر به پرداخت بدهی ما نیست ولی اعلام آمادگی کرده که به‌جای پول اقلام ضروری در اختیار ما قرار دهد.

در ادامه حجت‌الاسلام نبویان، ضمن تقدیر و تشکر از خدمات آیت‌الله موسوی جزایری در استان خوزستان اذعان داشت: کارهای شما در استان بسیار ارزشمند بوده و وجود شما برای استان خوزستان یک نعمت است.

وی افزود: حوزه علمیه خوزستان به برکت وجود شما حوزه موفقی بوده و ازلحاظ علمی در سطح بالایی قرار دارد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان به آیت‌الله موسوی جزایری قول داد که تمام تلاش خود را برای حل مشکلات اقتصادی و کمبود اقلام اساسی انجام دهد.


انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رئیس جمهور میگه برجام مردم میگن نان و آب IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    0 0
    مدیران نجومی بگیر فکری به حال قحطی روغن قحطی سرخ کردنی در قم بکند