دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین انجوی نژاد

حوزه/ معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان کردستان گفت: تدریس این جلسه درس اخلاق طلاب مدارس علمیه استان کردستان را حجت الاسلام انجوی نژاد؛ دبیر جبهه فرهنگی انقلاب استان فارس و از اساتید برتر حوزه تهذیب و تربیت برعهده خواهند داشت.

حجت الاسلام سیدتوفیق رضایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: درس اخلاق طلاب کردستانی فردا سه شنبه به صورت مجازی و آنلاین برگزار می گردد.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان کردستان گفت: زمان برگزاری این کلاس درس صبح فردا راس ساعت ۱۱ الی ۱۲ ظهر برگزار می گردد.

حجت الاسلام رضایی به اساتید این کلاس اشاره کرد و بیان داشت: تدریس این جلسه درس اخلاق طلاب مدارس علمیه استان کردستان را حجت الاسلام انجوی نژاد؛ دبیر جبهه فرهنگی انقلاب استان فارس و از اساتید برتر حوزه تهذیب و تربیت برعهده خواهند داشت.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان کردستان تصریح کرد: تا زمانی که وضعیت جامعه در بحث کرونا به حالت اول برنگردد، برگزاری درس اخلاق طلاب مدارس علمیه سطح استان کردستان همچنان به صورت مجازی برگزاری می گردد.

این استاد حوزه علمیه در پایان سخنان خود گفت: طلاب برنامه می توانند از طریق لینک https://ac.ismc.ir/akhlagh در این کلاس درس اخلاق شرکت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha