پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ برپایی ایستگاه صلواتی به مناسبت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار سلیمانی

حوزه/رئیس شورای هیئات مذهبی کردستان از فعالیت فعالیت ۶۰۰ هیئت مذهبی در کردستان، برگزاری ۳۰ ویژه برنامه ایام فاطمیه در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، نورعلی خزایی، روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال شیوع کرونا بسیاری از برنامه های مذهبی را تحت تاثیر قرار داده است. به همین دلیل برنامه های امسال با حساسیت بسیار بالایی برگزار می شوند و تلاش ما این است که پروتکل های بهداشتی در این مراسم ها و تشکل های مذهبی به صورت کامل برگزار  شود.

رئیس شورای هیئات مذهبی کردستان افزود: ۲هزار پوستر ویژه ایام فاطمیه بین هیئات‌های مذهبی و اجرای نذر فاطمی با توزیع غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند از برنامه‌هایی است که برای این ایام تدارک دیده شده است. کار پخت و پز غذای گرم را ۱۴ هیئت مذهبی استان بر عهده خواهند داشت و این غذاها بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر توزیع می گردد.

وی ادامه داد: در این ایام ۴ ایستگاه سلامت برای توزیع ماسک و مواد ضدعفونی در شهرستانهای استان کردستان برپا می شود.

رییس شورای هیئات مذهبی کردستان گفت: از دیگر برنامه های در ایام فاطمیه می توان به پشت نویسی خودروها در شهرستان های سنندج، قروه و بیجار اشاره کرد. همچنین مراسم روضه خوانی و سخنرانی در ۱۲ هیات مذهبی در سطح استان کردستان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می گردد

رئیس شورای هیئات مذهبی کردستان در پایان خاطرنشان کرد: براساس آخرین آمار موجود ۶۰۰ هیئت مذهبی در استان کردستان فعال هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha