جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
راضیه سلیمانی

حوزه/مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س) بندرعباس گفت: آیت الله مصباح یزدی(ره) یک فیلسوف و عالم واقعی زمان شناس بود.

خانم راضیه سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در هرمزگان با تسلیت رحلت آیت الله مصباح یزدی(ره) اظهار داشت: تواضع علامه نشان از معنویت بالا، معرفت صحیح و شناخت عمیق نسبت به ولایت و اطاعت پذیری بود.

وی با بیان اینکه آیت الله مصباح یزدی(ره) یک فیلسوف و عالم واقعی بود و برای بحث های سخت علمی ساخته شده بود، افزود: علاقه و محبت ایشان به بزرگان اهل علم، اخلاق و عرفان از محبت خالصانه شان به خداوند و اهل بیت علیهم السلام نشأت می گرفت.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا سلام الله علیها بندرعباس با استناد به بیانات امام خامنه ای که آیت الله مصباح یزدی خلاء وجودی شهید مطهری و علامه طباطبایی را پر کرد، خاطرنشان کرد: به اعتقاد آیت الله مصباح یزدی، هر کسی به مقامی رسیده از زهد و بی اعتنایی به دنیا بوده، که اگر معرفت قوی باشد همه آثار و صفات خدا در رفتار انسان ظاهر می شود.

خانم سلیمانی با اشاره به مبارزات سیاسی آیت الله مصباح یزدی اذعان داشت: علامه با انتشار نشریه «انتقام» قبل از انقلاب برای از بین بردن تحریف کسانی که به نام اسلام شناسی ادعاهایی داشته، اما هدف اصلی شان تأمین اهداف دشمن بود کمک بسیاری برای نظام بود اما چون اهل تظاهر نبود مبارزات سیاسی شان کمتر به چشم می آمد.

وی اظهار امیدواری کرد: خداوند توفیق دهد، با تأسی از بزرگانی چون آیت الله مصباح یزدی در مسیر کسب علم و معرفت ثابت قدم باشیم و گام های استواری برای رسیدن به بندگی واقعی برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha