شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حوزه علمیه استان یزد

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان یزد در نشستی با مدیران و معاونین تهذیب مدارس حوزه علمیه استان، طرح رزمایش تهذیب و تربیت را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه از یزد، جلسه مدیران و معاونین تهذیب حوزه علمیه استان یزد با عنوان «رزمایش تهذیب و تربیت»، در مدرسه علمیه بافق برگزار شد.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان یزد در این جلسه گفت: جهت بهره گیری و افزایش مطالعه هدفمند طلاب سیر مطالعاتی با موضوعات تاریخ اسلام، عقاید، اخلاق، حدیث و همچنین سیر مطالعاتی از کتب مقام معظم رهبری، شهید مطهری، علامه مصباح یزدی برنامه ریزی و آماده شده است و در اختیار مدارس علمیه استان قرار گرفته است.

حجت الاسلام دهقانی نژاد در ادامه به حضور مشاوره متخصص در مدارس اشاره کرد و افزود: مشاور مدرسه باید در مدارس علمیه استان حضور داشته باشد تا طلاب بتوانند در موضوعات تحصیلی، استعداد سنجی، ازدواج و خانواده از راهنمایی مشاور مجرب کمک بگیرند.

وی افزود: برنامه ریزی پویش بزرگ کتابخوانی با محوریت کتاب جهاد اکبر انجام شده است و به زودی این پویش در تمام مدارس استان برگزار خواهد شد.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان یزد در پایان ضمن تشکر و قدردانی از همکاری و فعالیت های صورت گرفته، گفت: با توجه به اهمیت موضوع، شورای تهذیب مدارس باید فعال تر شوند.

در ادامه، حجت الاسلام و المسلمین محمد شمس مدیر حوزه علمیه استان طرح رزمایش تهذیب و تربیت را به طور کامل توضیح و تشریح کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha