پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان همدان

حوزه/ معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) همدان از برگزاری دوره‌های مجازی آموزش معارف مهدوی و اجرای طرح رسانه ای «سه شنبه های مهدوی» با همکاری خبرگزاری حوزه خبر داد.

حجت الاسلام هادی بردبار، معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به اقدامات این بنیاد در راستای ترویج فرهنگ مهدویت در جامعه و پاسخ گویی به شبهات، اظهار کرد: با همکاری دفتر خبرگزاری حوزه در همدان با اجرای طرح «سه شنبه‌های مهدوی»، هر هفته ویدئو کلیپ‌هایی در زمینه مباحث مهدویت توسط بنیاد مهدی موعود (عج) استان تولید می‌شود و از طریق این خبرگزاری منتشر می‌شود.  

معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان همدان ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اقدامات بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) برگزاری دوره‌های مختلف در طول سال برای اقشار مختلف جامعه به منظور آشنایی عامه مردم با معارف مهدوی است.

وی با بیان اینکه با شیوع کرونا برگزاری جلسات حضوری و نشست‌های عمومی مقدور نیست، گفت: با توجه به شرایط خاص کشور از حیث شیوع ویروس کرونا، بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) در نظر دارد تا با بهره‌گیری از فضای مجازی و با همکاری مرکز تخصصی مهدویت، دوره‌های آموزش معارف مهدوی به صورت عمومی و تکمیلی ویژه عموم مردم و کارمندان دولت برگزار نماید.

حجت الاسلام بردبار به تشریح چگونگی حضور در این دوره پرداخت و خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در دوره می‌توانند وارد مدرسه مجازی مهدویت به آدرس https://lms.mahdaviat.ir شده و بعد از ثبت نام، کد و رمز عبور شرکت در دوره را دریافت نمایند و در پایان دوره نیز گواهی‌نامه معتبر کشوری دریافت کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha