جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام معبودی

 حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: در صورتی که اطلاع رسانی مناسبی در خصوص اقدامات و فعالیت‌های ستاد بازسازی عتبات و عالیات انجام شود، نذورات و کمک مردمی در جهت بازسازی عتبات افزایش خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، ظهر امروز در بازدید از ستاد عتبات عالیات استان قزوین، گفت: افتخار داریم که ملت ایران با فرهنگ ناب حسینی رشد کرده و همه ایرانیان از کودکی به خاندان عصمت و طهارت به ویژه حضرت اباعبدالله(ع) ارادت ویژه ای  دارند.

وی ادامه داد: مردم  متدین و ولایتمدار استان قزوین همواره عاشق خاندان عصمت و طهارت و ولایت بوده‌ و دیارمینودری مطمئنا در بازسازی عتبات پیشگام و پیشتاز خواهند بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین اظهار کرد: یقین داریم در صورتی که اطلاع رسانی مناسبی در خصوص اقدامات و فعالیت‌های ستاد بازسازی عتبات و عالیات انجام شود، نذورات و کمک مردمی در جهت بازسازی عتبات افزایش خواهد داشت.

حجت الاسلام معبودی تصریح کرد: استفاده صحیح از فضای مجازی و تبلیغات محیطی در جهت انعکاس عملکرد ستاد بازسازی می‌تواند در این زمینه بسیار کارگشا باشد.

سپس، مهدی طاهرخانی، رئیس ستاد بازسازی عتبات استان قزوین، با اشاره به تلاش سردار سلیمانی در تشکیل ستاد بازسازی عتبات، اظهار کرد: هدیه بزرگی که اهل بیت(ع) توسط حاج قاسم سلیمانی به مردم دادند، ستاد بازسازی عتبات عالیات است، زیرا زحمات و تلاش‌های این شهید بزرگوار باعث شد  به توفیق بازسازی عتبات در سرزمین عراق و سوریه دست یابیم.

وی ادامه داد: این ستاد با هدف حفظ، نگهداری و بازسازی ابنیه، ساختمان‌ها و ارائه خدمات به مردم عراق تشکیل شد و تاکنون به توفیقات خوبی در  دست یافته‌ایم، به ویژه در ساخت صحن حضرت زهرا(س) در جوار حرم امیرالمومنین علی(ع) که سال گذشته در اربعین مورد بهره‌برداری زائرین قرار گرفت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha