جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دهه فجر انقلاب اسلامی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول (س) استان لرستان از برگزاری سلسله نشست های تبیین دستاوردهای انقلاب، در ایام الله دهه فجر خبر داد.

آرزو فلاحی نیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: در این ایام ویژه برنامه های متعددی برای گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ترویج روحیه انقلابی گری در جامعه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برخی از ویژه برنامه های ایام الله دهه فجر به صورت حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی برای خواهران طلبه و سایر بانوان، در اماکن مختلف تبلیغی برگرار خواهد شد، افزود: در دهه فجر سلسله نشست های علمی دستاورردهای انقلاب اسلامی، نقش زنان در پیروزی و تثبیت اهداف انقلاب و رسالت طلاب در تبیین دستاوردهای انقلاب برگزار می شود.

مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول (س) الشتر در پایان برگزاری ویژه برنامه های تقویم و روز شمار ایام الله دهه فجر، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری کرسی های آزاد اندیشی، مسابقات کتابخوانی، توزیع بسته های فرهنگی و پرچم مقدس نظام جمهوری اسلامی و برگزاری نشست بصیرتی بانوان در پیروزی انقلاب از منظر امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری را از دیگر  برنامه هایی اعلام کرد که درایام الله دهه فجر به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود.  

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha