شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نشست تبیین سیاست های کلان معاونت فرهنگی حوزه‌های علمیه خواهران

حوزه/ نشست تبیین سیاست های کلان معاونت فرهنگی حوزه های علمیه خواهران با حضور حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نشست تبیین سیاست های کلان معاونت فرهنگی حوزه های علمیه خواهران با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور، مدیر حوزه های علمیه خواهران در تهران برگزار شد.

در این نشست که با حضور تعداد محدودی از نمایندگان مدیران، معاونان فرهنگی، مشاوران و دبیران کانون های دانش آموختگان مدارس علمیه خواهران استان تهران و حضور برخط تمامی مدیران، معاونان، مشاوران و دانش آموختگان استان تهران برگزار شد؛ نمایندگان مدارس علمیه خواهران استان تهران اهم مسائل و پیشنهادات کاربردی در عرصه فرهنگی را  مطرح کردند.

خانم ریاضی منتظر مدیر مدرسه علمیه کوثریه و خانم احمدخان مدیر مدرسه علمیه حضرت فاطمه(سلام الله علیها) به عنوان نماینده منتخب مدیران؛ خانم احمدیان معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا (سلام الله علیها)، به عنوان نماینده منتخب معاونین فرهنگی، خانم جمشیدی مشاور مدرسه علمیه کوثر ولایت به عنوان نماینده منتخب مشاوران و خانم حاتمی دبیر کانون دانش آموختگان مدرسه علمیه حضرت عبدالعظیم(علیه السلام) به عنوان نماینده منتخب دبیران کانون ها، مهمترین دغدغه ها و برنامه های فرهنگی مدارس علمیه خواهران استان تهران را در این نشست تبیین کردند.

در ادامه این نشست خانم معصومه ظهیری، معاون فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران ضمن تشکر از مطالب مطرح  شده، اظهار داشت: در فعالیت های فرهنگی برنامه ریزی و هدف گذاری بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان این که کار فرهنگی، کار تبلیغی و تبلیغاتی نیست، افزود: فرهنگ، نقطه گذاری و حساسیت گذاری می کند؛ راه حل آسیب های فرهنگی، باید از منظر فرهنگی و با تکیه بر امور پژوهشی بررسی شود.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران خاطرنشان کرد: برنامه ریزی مناسب و ایجاد انگیزه در افرادی که کار فرهنگی می کنند، از مواردی است که برای دستیابی به مقصود، مهم‌ هستند.

در بخش بعدی این نشست حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور، مدیر حوزه های علمیه خواهران مهارت کافی برای طلبگی را لازم و ضروری دانست و گفت: طلبه ها باید به یک رشد و فهم کامل برسند تا در اتفاقات و بازی ها هضم نشوند، جریان ها را بشناسند و بتوانند یک حرکت را به درستی تشخیص دهند.

مدیر حوزه های علمیه خواهران ادامه داد: در کارهای فرهنگی از مسائل غیرحرفه ای و غیرتخصصی اجتناب شود؛ باید مجموعه های فرهنگی کارآمد باشند و از امور تجربی دوری کنند.

این نشست در نوبت بعدازظهر نیز با حضور مدیر حوزه های علمیه خواهران کل کشور، مدیر حوزه علمیه خواهران تهران به همراه معاون فرهنگی تبلیغی مرکز مدیریت و رؤسای ادارات فرهنگی به منظور دستیابی به مصوبات و تصمیمات لازم در عرصه فرهنگی مدارس علمیه برگزار شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha