جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
طاهری

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در دیدار فرمانده سپاه امام صادق(ع) بوشهر، آمادگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان را برای طراحی و اجرای عملیات‌های مشترک فرهنگی اجتماعی اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری، صبح امروز در دیدار با سردار علی رزمجو، فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با تأکید بر ضرورت استفاده از همه ظرفیت‌ها در جهت تقویت روحیه استکبارستیزی، اظهار داشت: تبیین فرهنگ مقاومت و استکبارستیزی اولویت‌ مهم تبلیغی مجموعه تبلیغات اسلامی بوشهر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر اضافه کرد: استان بوشهر با دارا بودن شخصیت‌های استکبارستیزی از قبیل شهید رئیسعلی دلواری، شهید ابوتراب عاشوری، شهید نادر مهدوی، شهید بیژن گُرد و سایر شخصیت‌های مبارز در راه مقاومت و استکبارستیزی باید به قطب مقاومت در کشور و بلکه منطقه تبدیل ‌شود.

وی، تقویت تعامل و هم‌افزایی با نهادهای انقلابی و به‌ویژه سپاه پاسداران برای تقویت جبهه‌ی فرهنگی انقلاب اسلامی در سطح استان را یکی از رویکردهای مهم تبلیغات اسلامی برشمرد و آمادگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان را برای طراحی و اجرای عملیات‌های مشترک فرهنگی اجتماعی اعلام کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر، تحقق این مهم را مستلزم تولید و ارائه‌ی محتوای مناسب عنوان کرد و گفت: نهادینه کردن خصال و سیره شهدا در تربیت خانوادگی و تعاملات اجتماعی، نیاز به طراحی دقیق دارد که با بهره‌گیری از آیات و روایات مرتبط با فرهنگ مقاومت، قابل تحقق خواهد بود.

حجت‌الاسلام طاهری، عرصه مقاومت و استکبارستیزی را به‌عنوان یکی از محورهای مهم تبلیغ دین عنوان کرد و افزود: مبلغین باید بتوانند اثر الگوپذیری از امام حسین(ع) را در شرایط کنونی انقلاب اسلامی و همچنین روش نقش‌آفرینی مردم در تحقق آرمان‌های انقلاب را تبیین کنند.

سردار علی رزمجو، فرمانده سپاه امام صادق (علیه السلام) استان بوشهر نیز با تشریح قابلیت‌ها و ظرفیت‌های فرهنگی سپاه استان در اجرای عملیات‌های فرهنگی - اجتماعی خواستار تجمیع همه فعالیت‌های فرهنگی در جهت مقابله و خنثی‌سازی حمله‌ی فرهنگی دشمن شد و آمادگی این مجموعه در جهت همکاری در امور فرهنگی، دینی و انقلابی برای تقویت میزان اثربخشی کارهای فرهنگی در سطح استان را اعلام کرد.

گفتنی است، در پایان این نشست، فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اهداء لوح، انتصاب حجت‌الاسلام طاهری را تبریک گفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha