جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ارجمندفر

حوزه/ رئیس دانشگاه مجازی المصطفی(ص)، رویکرد تحول گرایانه در ابعاد و عرصه های علمی و فرهنگی را پیش نیاز توسعه و پیشرفت کشور دانست.

حجت الاسلام و المسلمین سعید ارجمندفر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به مطلب فوق ابراز داشت: با نگاهی به بیانات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به خوبی در می یابیم که چرا از نگاه ایشان تحول در ابعاد علمی و فرهنگی کشور به عنوان یک ضرورت کلیدی مطرح است.

رئیس دانشگاه مجازی المصطفی(ص) همچنین افزود: ایشان به خصوص در بیانیه گام دوم انقلاب به این موضوع ورود داشته و آن را لازمه تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی توصیف فرموده اند.

وی گفت: واقعیت آن است که یکی از اهداف اصلی انقلاب اسلامی، زمینه سازی به منظور ظهور حضرت بقیه الله الاعظم(عج) است که خود این مهم مستلزم شکل گیری تمدن نوین اسلامی است که به طور خاص این موضوع در بیانیه گام دوم انقلاب مورد تأکید قرار گرفته و لذا بر اساس کلام مقام معظم رهبری از نسل جدید مؤمن و انقلابی انتظار می رود که با جدیت مضاعف این اهداف متعالی را پیگیری کند.

عضو هیئت مدیره انجمن سواد رسانه ای طلاب همچنین ضمن تأکید بر اهمیت و حساسیت شرایط امروز جامعه ما خاطرنشان کرد: در این راستا یکی از مطالبات به حق رهبر فرزانه انقلاب از نخبگان حوزه و دانشگاه، فراهم سازی شرایط حرکت کشور به سمت تحول گرایی در عرصه های علمی، فکری و فرهنگی است و این که به خصوص در این رابطه در فرهنگ عمومی کشور شاهد گفتمان سازی باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha